2017. június 28.

Sprite

Épp fagyasztott epret zabálok, mert a teszkóban akciós volt, és amúgy is ilyen elbaszott melegben ha már egyszer nincsen légkondi túl kell élni valahogy...

Nagyon úgy néz ki, hogy jövő héten már cuki remélhetőleg szobatiszta és többnyire beszámítható kis kölykökre fogok vigyázni, olyan alacsony fizetésért, hogy abból tisztességesen még éhen halni sem lehet. Mondjuk napi négy órába legalább elfáradni sem fogok. Poén, hogy anno a közösségi szolgálat jelentős részét ugyanígy csináltam végig és akkor akkor megfogadtam, hogy soha többet... aztán most mégis.

Egyébként este a nyitott ablakon bejött valami dark fantasyból szabadult fenevad és én a biztonság kedvéért kellő figyelmet fordítottam a teljes megsemmisítésére. Ettől függetlenül később hallottam mozgolódni valamit a szemetes környékéről, szóval nagyon remélem a szelleme nem épp most gyűjt zsoldos sereget a bosszú beteljesítéséhez.

Nincs szüksége valakinek könyvindex-es meghívóra? Annyi pontom van, hogy már cikinek érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...