2016. szeptember 5.

A sikerorientált gumikacsa

Elkezdődött a fenomenálisan fantörpikus tanév. A masszív mag folytatja a 12.-et. A keserves három év alatt 34-ről családias légkörű 16-ra csökkent a létszám... Sajnos. Ja nem.

És ahogy három évvel ezelőtt én kis cuki kilencedikesként bekerültem az ordas fenevadak közé, úgy most is jöttek újak... és jó hagyományként én, mint nagy és rangidős végzős élhettem ki a lappangó szadizmuson. Azt kell mondjam az idei év nagyon kis aranyosra sikereredett. Rögtön második tanítási napon megvolt az avatás.

Ami azért szerencsés, mert én vagy egy hónapon keresztül jártam haza teljesen összefirkálva. Ami egyrészt egészségtelen, a sok káros anyag miatt ami a filcekben van, másrészt kizárólag a megaláztatásra  volt jó. Mert ne mondja nekem senki, hogy vicces ha a homlokon éktelenkedik egy ágaskodó hímtag - itt nagyon kultúrált akartam lenni, de jó lesz az mezei fasznak is - szóval igen, senki sem szereti, ha alkoholos filccel dekorálnak az arcára ilyeneket. Arról nem is beszélve, hogy a próbák keretein belül nekem romlott tejet kellett inni. Meg csilis vaníliás palacsintát enni. És tojást törtek az arcomon.

Idén mi tényleg visszafogtuk magunkat. Az egész szecska avató Égervölgyben volt megtartva. Különböző állomások voltak kijelölve egy turista út mentén. Itt kellett próbatételeket kiállni. Egyik helyen fára fellógatott lekváros kenyerett kellett enni. Másiknál dicsőítő versett kellett írni az osztályfőnöknek. Volt kötélhúzó verseny. A mi állomásunkon egy lavor vízből kellett bekötött szemmel almákat kiszedni.

Persze most azért ment a firkálás is. Én kifejezetten bőrbarát ezüst filccel alkottam mindenki kezére azt a nemes szót, hogy gumikacsa. Semmi obszcén. Az úgy túl alpári.

A visszajelzések állítólag kifejezetten pozitívak voltak. (Mertek volna mást mondani!) A mostani évben volt az első ilyen kirándulással egybekötött program, és a feladatok is inkább csak a csapatépítésre mentek rá. Szóval senkinek sem sírhat a szája :D


((Észrevettétek, hogy a szecska szóban csak egy betűt kell kicserélni és máris viccesebb és perverzebb lesz?!)) 

További szép napot! 

2 megjegyzés:

Ravenna Karvia írta...

Hello!
Nos, elolvastam a bejegyzésed, és hidd el, nagyon sajnálom hogy egy műpélót kaptál anno a homlokodra.
Én magam most leszek tizenegyedikes, de máig nem bírok a hagymára nézni...Ugyanis egy egész vörös hagymát kellet megennem, nyersen, minden nélkül még gólyatáborban. Ráadásul kezet sem használhattam, egy vizes laborba kellet fejelnem, és víziszonnyal ugye, a fulladástól való folyamatos félelemmel a hátam mögött kellet mindezt megtennem :"D.

Crystal írta...

Buu!

Ezek a szívatások ezek szerint mindenkiben mély nyomot hagynak :D Én igazából a helyedben biztosan nem vállaltam volna el. Az hogy valaki fél a víztől természetes dolog. Kapják be, ha nem értik meg.

A hagymás ötlet nálunk is felmerült, de végül pont az miatt mert undorító le lett szavazva... A kilencedikesek legnagyobb örömére :DD

Ez történt eddig...