2016. október 9.

Open here

A fürdés után is kitartóan az arcomhoz ragaszkodó elfolyt smink megint a párnámon kötött ki. Ez már a kétségbeesés határa.

Szeptember számomra szinte felfoghatatlan módon mozgalmas hónapra sikeredett. Mármint a semmihez képest. 

Betöltöttem a húszat. Innen már minden egyes év egyre undorítóbb lesz. Viszont az osztálytársaim halálian aranyosak voltak. Igazából nem szoktam különösebben szülinapot ünnepelni, szóval hihetetlenül megleptek. 

Nagyon szánalmas módon megint vettem új telefont. Az előző nagyjából fél éves lehetett. De igazából a nyáron keresett pénzt amúgy is valami mérhetetlen faszságra akartam költeni. A terv sikerült. Megvan az új szerelem. 

Voltam tanulmányi kiránduláson. Auschwitzban. A szörnyű, hogy a négy nap alatt az volt az egyik legnagyobb csalódás. Hihetetlen, hogy mindenből pofátlanul pénz kereseti lehetőséget lehet csinálni. Viszont Krakkó gyönyörű és a wieliczkai sóbánya miatt már alapból megérte elmenni. 


Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...