2016. augusztus 26.

Aliexpress gyűjtemény

Na szóval ha gazdag lennék, egészen biztosan  egy komplex érettségit vennék. Történelemből, matematikából, irodalomból, szakmai tárgyakból és még nem tudom pontosan, hogy mi lesz, de a biztonság kedvéért azokból is vennék. És már lehetnék professzionális politikus. (Alliteráció, de lehet nem is így kell leírni. Mondom én, hogy kelleni fog az a hamis érettségi.)

De sajnos hiába ültettem el egy kis ötvenest a kertben... A kutyám vagy kiásta vagy tényleg nem létezik pénztermelőfa.

Így hát jöjjön a legjobb rész. Aliexpress HAUL, mert tudom én, hogy mindenki imádja olvasni... ahogy a nem létező pénzem költöm.


A viszonyítás kedvéért ezek az elmúlt két hétben érkeztek meg. A végén lesz egy összesítő, hogy mennyibe is kerültek. Tudni kell, hogy aliexpressen kuponokat lehetett kapni, így volt hogy 30 forintott fizettem... Szóval igen, állj át a sötét oldalra, itt olcsóbb minden.


Az első legyen ez a kis márvány mintás csoda. Azzal szerintem nem mondok újat, hogy a "kő"  instant műanyag, még képről sem látott igazi márványt, de még mezei folyami kavicsot sem. Ennek hála, viszont nagyon könnyű. 


Na ő az egyik kuponszökevény. Nagyjából 55 forintot fizettem érte, igaz az eredeti ára sem olyan vészes. A lánc sokkal hosszabb, mint amire számítottam... Legalább nem spóroltak az anyaggal. Sajnos gyakorlatilag már attól kopni kezdett a láncról a szín, hogy ránéztem. Az agancs nagyon hipster, két évvel ezelőtt még divatos is lettem volna vele... 


Több ehhez hasonlót is vettem. A kis elefánt medál pont a tökéletes méret. Sajnos nem dupla oldalú, így nem igazán szerencsés, ha elfordul. Kevesebb mint 90 forintba került.


Az első alkalommal, mikor bontottam ki ízlésesen elszakadt. Azóta sebészeket   megszégyenítő precizitással összekreáltam, de nem sokat fog bírni. Elég gyenge minőségű. 


Ennél a  medál kétoldalú. Élőben még jobban is néz ki, mint a képen.  Kicsit a gyerekkorom nevezetes tekerős játékaira emlékeztet, azonban lehetett hasonlót szerezni. Sose lesz rajtam.


Ezt a két jégcsap nyakláncot is kuponnal vettem, így darabja került kevesebb,  mint 150 forintba. Egyszerűen szerelem. A minőségük is hibátlan, sokadik hordás után sem lett a fém undorító barna színű. De, ha nem bírod a non stop zörgő szarokat, akkor ez nem neked való. 


Ő a (kevesebb mint)  30-os forintos csoda. Igazából nevetségesen alacsony árat fizettem érte. Tekintettel arra, hogy még a szállításért sem kellett fizetni. Igaz azt a többinél sem, mindig olyat választok ami free shipping.  Ez egy ilyen három az egyben nyaklánc és teljes mértékben nyál csorgatás


Noha már feljebb volt egy majdnem ugyanilyen... Azért ezt is megmutatom. Igazság szerint sosem voltam annyira oda ezekért a tengerész motívumokért, horgonyos dolgokért, de ez mégis csak megtetszett. (A legrosszabb fogyasztói magatartás, megveszek minden olcsó vackot...)  Szintén kétoldalú a medál, és sokkal szebb, mint amit Alin mutattak kép. 


Ennek az árát eredetileg sokkaltam, még kuponnal együtt is majd 300 forint volt. Nem is igazán tudom mi vitt rá, hogy végül megvegyem... A mániákus vásárlási szokásaimon kívül persze. Nem annyira az én stílusom, de  mikor megjött azonnal beleszerettem. Nagyon tartós... Véletlenül kimostam, (fuck logic) de azóta is tökéletes. Annak ellenére, hogy úgy néz ki, mint egy jó kis nyak tréningező a súlya sem vészes. 



Tudom, tudom... ez már a sokadik. De ennyi pénzért még a hülyének is megéri :D Amúgy, hogy valami hasznosat is írjak a nyaklánc fekete része az elvárásokkal ellentétben valami műanyag, leginkább az összefont teszkós szatyorra  hasonlít, élőben kicsit fénylik.  


És-és-és a nap fénypontja. Harry Potteres nyaklánc(ok). Már évek óta ígérgetem magamnak, hogy "most már tényleg végig olvasom az összes kötetet," de eddig eme mesés tett nem jött össze. A filmeket viszont minden áldott húsvét, karácsony, hanuka stb. alkalmával megnézem. Jó, hogy a műsor kínálat minden évben ilyen változatos. 


Na ez lenne a másik szépség. Ha jól emlékszem ez tudjuk ki pálcája, de már csak azért is leírom orratlan Voldemort nevét. Nagy bánatom, hogy a pálca színe nem teljesen egyezik a láncéval. De amúgy itthon egy buszjegyet nem kapok ennyiért, szóval befoghatom a kis csókos pofámat. 


Ilyet is már régóta szerettem volna. Ennél a szíj végre bőr hatású, mert hogy nem igazi bőr az is biztos. Ráadásul pont a nyakamra illik, így hát instant love. 


Az előző hipster verziója. Az aganccsal párosítva kiakad a menőségi faktor. Én lehetek majd az általános iskola fene gyereke. Ott még biztos megy a #swag meg a #yolo. Egyedüli bajom, hogy míg a medál arany színű addig a kapcsok ezüstösek. De amúgy senkinek fel se tűnne, de azért bele akartam kötni valamibe.

És ennyi lett volna az elmúlt 10 nap termése. Én esküszöm ilyen hosszú bejegyzés még nem volt a blog történtetében. Nem is lesz. Igaz a sok kép azért igencsak jó tölteléknek... Ha esetleg valaki véletlenül beleszeretne valamibe és elképzelhetetlen módon nem tálálná meg... az nyugodt szívvel írjon és dobok egy linket, de az összeset lusta voltam telefonról kibogarászni. 

Szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy ez nem anyuci-apuci pénzéből lett vásárolva. Így nektek sem ajánlatos egy röpke pillanatban lenullázni az ősök számláját. De ha esetleg módotokban áll bankot rabolni... Leszek bűntárs. 

És akkor egy gyors összesítés: 
  1. Az egész 1701 forintba került. 
  2. 15 nyakláncot sikerült ennyiből vennem. 
  3. A nyakláncok 21-39 nap alatt értek ide. 
  4. A legolcsóbb 27 forintba került.
  5.  A legdrágább 265 forint volt. 
  6. Mindent ingyen hoztak házhoz. 
Legyen további szép és gondtalan életetek, és vár titeket a sötét oldal! Itt mindig vannak akciók... Na jó nem. Spórolni jó. 

2 megjegyzés:

Miss Babe írta...

kérlek dobsz mindegyikről egy linket?^^

Crystal írta...

Sajnos nem sikerült mindegyiket visszakeresni, van ami már nem elérhető... De amiket még lehet rendelni azok itt vannak:

https://m.aliexpress.com/item/32700280057.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32700280057&productSubject=Multi-Layer-Chain-Necklace-Black-Lace-Choker-Gothic-Style-Choker-Necklace-with-Flower-Pendant-Schmuck

https://m.aliexpress.com/item/1755826138.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=1755826138&productSubject=Gold-Color-Alloy-Vivid-Deer-Head-Pendant-Necklace-Fashion-Jewelry-New-2016-For-Women

https://m.aliexpress.com/item/706237962.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=706237962&productSubject=Hot-Sale-Black-Bead-Statement-Necklace-Steampunk-Style-Girl-s-Jewelry-Multilayer-Bubble-Choker-Necklace

https://m.aliexpress.com/item/574897684.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=574897684&productSubject=Steampunk-Pendant-Necklace-Gold-Silver-Color-Chain-Spike-Maxi-Statement-Necklaces-Pendants-For-Women-Jewelry

https://m.aliexpress.com/item/32638150627.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32638150627&productSubject=698-Wholesale-Exo-Collares-New-Men-Bijoux-Geometric-Bullet-Leather-Necklace-Pendants-For-Women-Chain-Jewelry

https://m.aliexpress.com/item/32683143376.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32683143376&productSubject=New-16-Style-Men-Bijoux-Vinatge-Silver-Plated-Wing-Cross-Love-Leather-Necklace-Pendant-For-Women
https://m.aliexpress.com/item/32686692244.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32686692244&productSubject=20-new-Style-One-Direction-Exo-Collares-Men-Love-Vintage-Silver-Plated-Cross-Fish-Heart-Short&spm=2114.13010608.0.0.2I6XCR

https://m.aliexpress.com/item/32690130003.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32690130003&productSubject=Hot-new-fashion-torques-Plain-Black-Velvet-Ribbon-crystal-pendant-necklaces-Chokers-Necklace-for-women-2016

https://m.aliexpress.com/item/32685721946.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32685721946&productSubject=Hot-Fashion-retro-anchor-dolphin-five-pointed-star-snowflake-Hand-pendant-necklace-leather-cord-necklace-for

Ez történt eddig...