2016. február 14.

Kell egy gödör, de négyzet alakú...

Imádom, mikor új szappant bonthatok ki. Fenomenálisan fantörpikus az új szappan duci fogása. Igaz, hogy mérhetetlen pazarlás a félig elhasználtat újra cserélni, de éljünk veszélyesen.

Tegnap érthetetlen  okokból vásároltam egy fél literes kéz fertőtlenítő gélt. Azóta valahogy boldogabban gondolok  az iskolai mosdókban uralkodó körülményekre. Ezzel egy vérbeli hipochonder útjára léptem.

Emlékszem régen zsenge fiatal koromban még nagy körültekintéssel választottam ki a tanulmányaimhoz szükséges író szerszámaimat. Megannyi szempontot vettem figyelembe mire megtaláltam a tökéletes darabot. Régi szép idők. Jelenleg valami száz éves toll betéttel körmölök ami mellékesen piros és meghatározhatatlan időközönként dönt úgy, hogy végig folyik a füzetben össze baszva vörös színnel ezzel a kezemet is. Természetesen ez idő alatt mire ezt leírtam már kereshettem volna egy ép tollat is, de most már mindegy. :D

Aztán az utóbbi időben voltam Szalagavatón, Pince bulin, Vásárolni, Busójáráson, teljesen elrontva ezzel a világ felé kialakított antiszociális képet.  Végén még azt hiszik van életem. Korrigálásul most nyári szünetig sehova sem megyek.

Már vagy száz meg ezer éve volt, hogy vattacukrot ettem. Pótolni kellett a hiányosságokat.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...