2016. január 2.

Nincs itt semmi látnivaló

Buu édeseim!


Végtelenül spontán és merész módon majd 10 cm vágtam a hajam végéből egy pöppet életlen papírvágó ollóval. Anyira azért nem drámai a változás mert még így is hátközépig ér a kócos loboncom és rajtam kívül kutya se vette észre.  Azt hiszem ezzel sikeresen  megalapoztam a bejegyzés további részét is. 

Hogy bizonyítani tudjam én tulajdonképpen nagyon is otthonosan mozgok a filmek világában emellett szorult belém minimális törekvés a szociális életét  lehetőségégére, így elmentem drága családommal a premier utáni napon megnézni a fenomenálisan túl dicsért STAR WARST. Nem tudom, hogy van e olyan ember a világon, aki ne látott volna legalább egy részt a csillagok háborújából, talán ennek köszönhető az a világi csoda, miszerint a mozi (((ami amúgy általában kong az ürességtől ))) most majdhogynem telt házzal  üzemelt. Ilyen is egy életben egyszer van.  Igazából nem volt ez rossz, sőt... még úgy is tetszett, hogy az előző részeket nagyjából  6 évvel ezelőtt láttam. Konkrétan lövésem nem volt ki-kicsoda :D

A drága tündéri kis kutyám kikereste a táskába elrejtett ajándékát, így neki a karácsony már nem sok meglepetést tartogatott. 
Na meg persze nálunk ez az ünnep -meg az összes többi is-,  arról szól, hogy egyélamígmégbírsz. Sőt még azután is egyél, mert kajából konkrétan sosem  elég. Eme nemes élet szemlélet az állatokra is vonatkozik, ami azért szép, mert a macska már a karácsonyi kaja kúra előtt sem volt sovány... Ennek örömére itt egy mese szép kép róla FÜRDÉS  közben. 

Ő pedig a kacsa család legújabb kis tagja.  Olyan pici és tündéri és meg kell zabálni  és és és és én menten elolvadok. A telefonokhoz vettem... Ez az a cucc amit a fülhallgató nyílásába lehet helyezni, hozzá teszem totálisan minden érvet megsemmisítően semmi értelme, egy olyan okot nem találtam,  ami miatt hasznos  lenne ez a műanyag darab,  viszont mint már azt fentebb említettem annyi AAARANYOOOS ... Ja és a vásárlástól számított  19. nap szilánkosra törtem a "régi"  telefonomat,  így amit most szereztem  eskü az életem árán is megvédem. Ezért is rendeltem tokot meg minden szart hozzá, de ez a kacsa közülük a legjobb.


December közepén voltam nagyon menci elit iskolai kiránduláson. Pesten voltunk ilyen-olyan múzeumban meg galériában meg még kitudja hol. Ez elég hivatalossá tette a dolgot ahhoz, hogy az iskolai szülői munkaközösség kipótolja a rendelkezésre álló pénz keretet,  így konkrétan egy vonatjegy árából  eljutottam egy csomó helyre. Persze ez csak az alibi része,  amúgy köztudottan vásárolni mentem nem kulturálódni. Vicc,  hogy semmit sem sikerült vennem.



Tudom, hogy illő lenne most boldog új évet  kívánni meg utólag is boldog karácsonyt, de én egy tahó kis törpe vagyok így nem teszem. SRY. 


Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...