2014. október 23.

Önérzetes vinnyantások

Most pedig következik az elmúlt időszakom jellemzése: FUCK. FUCK. fuck.

Remélem mindenkit elkápráztattam az angol tudásom mélységeivel. Hogy fogok én leérettségizni? Mert azt hiszem most már hajléktalan sem lehetek a kibaszott érettségi nélkül.  Lehet amúgy csak a fosadék idő teszi, hogy fázom és szakad az eső, de most olyan kellően mély depresszióban szenvedek, hogy ezen már csak a megnyugtató rinyálás segít. Ilyenkor jut eszembe, hogy van egy blogom. Menthetetlenül elfuserált személyiség vagyok.

Amúgy pedig, hogy megvillantsam érett gondolkodásom gyümölcsét, elárulom kemény öt nap kellett, hogy végig izguljak egy olyan animét, amit ha be kellene sorolni - még szerencse, hogy nem kell -, minden bizonnyal a 6+ karika virítana az alsó sarokban. Szóval, most nagyon jól elvagyok az ilyen aranyos kis mesékkel, ez a kék hajú turbános igazán cuki.

És amúgy meg az AHS előző évadát nem néztem meg, mert mikor elkezdődött lemaradtam és nem volt kedvem késve belekezdeni. Érzitek az indokok nagyságát és mély mögöttes tartalmát? Így ennek örömére a Freak show-t most teljes erőbedobással nézem, igaz, hogy eddig nem tetszik és ettől a cirkuszos témától sokkal jobbat vártam volna, de még mindig lehet örülten beteg és jó a vége Na nem mintha ilyesmire vágynék, elvégre én kedves, aranyos, békeszerető és most szakadt rám a plafon leányzó vagyok.. És ez a colgate mosoly például minden nőt levesz a lábáról.
És így a végére hallgassatok zenét!

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...