2014. szeptember 29.

Flugos futam

Üdv Sohaországban,
 ahol a mondanivalónak nem szükséges összefüggő értelmes szöveget alkotnia!
Tegnap megnéztem Az emlékek őrét, ami kellően unalmas volt, így utána kínzásképpen még a Harry Potter befejező részét is végig szenvedtem. Ma következik A 100 éves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt... igaz ezt meg már régebben elolvastam, de sose lehet tudni. Egy film vagy zseniális vagy nagyon pocsék, köztes nincs.

A Hay Day-es farmom már keményen a 35. szinten áll, igaz, hogy kb. fél percenkén befagy a rendszer... ám én lelkesen nevelem továbbra is azokat a kibaszott paradicsomokat.

Nagyon rá vagyok izgulva ezekre a szembelógós fru-frukra, amikhez kibaszott dús haj, és különleges fejforma szükséges... értelemszerűen én egyikkel sem rendelkezem. Még egy álmom megy a lefolyóba, de legalább még nyavalyoghatok az élet igazságtalanságán. Szeretek olyan igazi önsajnáltatós hisztis módon szenvedni.

Tudtátok, hogy a sorozatgyilkosok több, mint 90%-ánál megfigyelhető fiatalkorban a MacDonald hármas? Vagyis, ha örömedet leled az állatok kínzásában, szenvedélyesen rajongsz a tűzért és még fiatal felnőttként is becsurgatsz a bugyiba, akkor esélyes vagy te lenni a következő Ted Bundy. Akire amúgy először használták a sorozatgyilkos kifejezést. 

Úgy általában banán illatom van, aminek én nagyon örülök, hogy más mit szól ehhez az meg már megint egy másik történet... olyan tündéri banános tusfürdőt és parfümöt szereztem be, hogy már félő idő előtt kifogyasztom őket, azátn megint járhatom végig a fél várost, hogy találjak például epres parfümöt meg tusfürdőt. Nehéz az életem. 

Amúgy annak örömére, hogy végre bemehetek egy dohányboltokba vagy feszengés nélkül a pénztárhoz vihetek egy doboz sört "ünneplésképp" elszenvedtem magam valami francos esti piálós helyre, ahol csak kétszer kaptam meg, hogy amúgy kinézek vagy tizenötnek.

Igazából mióta elolvastam az Opált, minden könyv ratyinak tűnik. Nem adom fel az Origin már előjegyezhető!

Sikerült kisütnöm a kb. két hónapja vett tabom-at. Pedig esküszöm annyira vigyáztam rá, hogy épp amiatt baszódott el. Furcsamód senki sem említette, hogy a tok amit vettem hozzá - és amúgy kibaszott szexi -,  nem tesz jó szolgálatot, mikor a töltőre teszem a gépet. Szegény kicsi tab-nak túl melege lett, de mint kiderült, ezekben van valami túlmelegedés ellen, aminek hála megint ép a kicsike. Na de azért arra a fél napra igencsak beszartam megijedtem amíg nem volt hajlandó reagálni semmire.

A nagy ősz közeledtére beszereztem néhány cicanacit, csak, hogy biztosan a hét összes napján más cicanacit húzhassak. Persze az összes fekete, így ez a külvilágnak úgy jön le, mintha mindvégig ugyanaz lenne rajtam... milyen igénytelennek nézhetnek. 

Amúgy meg jelenleg pofátlanul jó érzem magam, köszönöm a szíves figyelmüket. 

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...