2014. július 8.

Fasz, fasz, fasz

  Buu cuncik!
Felhívom kedves nézőim figyelmét, hogy a következő sorok elsősorban nyivákolást és a cím kifejtését foglalja magába. Továbbá rövid, tömör de annál keservesebb hisztimnek lehetnek tanúi az idetévedők. Élvezzétek a nyomorom...

Úgy szépen az elejéről kezdem, mint a mesékben a felvezetés. Este már az ágyban voltam, olvastam még egy kicsit lefekvés előtt a tabletemről, egy amúgy kibaszott jó könyvet aztán az ágyam  mellé helyezve nyugovóra tértem. Este vagy inkább hajnalban nagy viharra ébredtem, ami még a messziségben zuhogott, de a villámok zaja és fénye az ablakon keresztül is beszűrődött. Élveztem a földig húzódó cseszett nagy villámokat és bő egy órán át csücsültem az ablakomban nézve az eget. Eddig még minden tökéletes. Na ekkor éreztem, hogy kezdek elálmosodni, vissza feküdtem az ágyba, de a könyv  hívogatott, hogy olvassam. Én meg jó kislány módjára hallgattam a hívásra. De hogy a problémára is fény derüljön: az ágyam talán jobb esetben van 50-55 centire a földtől és az a kurva retkes tablet még ennyitől is képes volt olyan fasza módon betörni, hogy most se kép se hang. A gratulációkat örömmel fogadom. Az ágyam mellett természetesen semmi nem volt leszámítva természetesen (nehogy már jó világ legyen) a töltőt, aminek természetesen pont az esés útjában kellett elhelyezkednie.. Kérem szépen a csoda gépem 11 ezerbe került még anno a javítása 8 körül lenne. Azt hiszem egy ideig kénytelen leszek gépen olvasni. ÁMEN.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...