2014. július 31.

Egy csomag ropi

Buu husik!

Azért az mégis csak riasztó, hogy mikor a hipermarketekbe lépünk már az iskolai kellékek köszönnek vissza a polcokról. Pedig még augusztus is csak közeleg. Oké. Tehát akkor egy hónap van vissza és máris meggyötörten görnyedhetek az iskola fali között, miközben kint már átveszi a szürke, borús színeket az időjárás. Éljen.

A legnagyobb hiba mégis csak az, hogy végig gondolva az előző évemet egy mukkot sem tudok abból az anyagból, amit jobb napokon már kívülről kellene, hogy regéljek. A magyar illetve matek még úgy ahogy elmegy, de vannak olyan tantárgyak, amiknél még csak a témák főcíme sem rémlenek. Jó lesz újra tanulni...

És juj, feladtam a várakozásom arra nézve, hogy egyszer csak felkerül a Demóna értékelhető felbontásban és megnéztem a rossz alig kivehető (szerintem mozis verziót) minőségben. Viszont legalább megtudtam, hogy nem veszítettem sokat. Talán tényleg kezdem kinőni az ilyesmit. Brühühü. És aztán csak ha már elég érettnek ítéltem magam bele néztem a Démonok között-be is. Az sem tetszett. Szerintem mindenki jobban jár, ha visszatérek a könyvekhez és animékhez. 

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...