2014. június 23.

Még egy kis unalmat valaki?


Esküszöm a gyakorlatnak mégis csak van értelme! Így vált a két hetes agóniám kevésbé elviselhetetlenné. Ennyi filmet még soha nem néztem meg egyhuzamban. Ma mese napot tartottam és az összes olyan klasszikust megnéztem ami eddig kimaradt az életemből. Amúgy is gyalázatosan szegényes a film listám, amiket eddigi életemben lehetőségem -vagy inkább kedvem- volt végig ülni. Itthon még megdobtam a Vándorló palotával is, csak hogy teljes legyen a kiteljesedés. A hét következő napjaira várom a film javaslatokat :DD Igazából egész gyorsan megy így az idő, célszerű lenne beállni (semmi rosszra ne gondolj) erre a napi ütemtervre: 
Reggel kurva anyázva bementem a suliba. 
Egy gépes teremben kényelmesen elhelyezkedtem a gurulós segg a mélybe süppedős széken. 
Bekapcsoltam a számítógépet és a monitort is, majd találomra elkezdtem meséket nézni.
Közben nonstop zabáltam, csak hogy a billentyűzet is kellően szarul érezze magát.
Néha életjeleket mutatva bizonyítottam, hogy nem vagyok disszociatív személyiségi zavarral küzdő epifita kaktusz.
Aztán háromkor felkeltem és elgémberedve nyújtózkodtam. Majd mosolyogva elköszöntem mindenkitől, csak hogy az antiszociális apátia ne öltsön kezelhetetlen nagyságokat részemről.
 

És aztán úgy döntöttem elkezdek csinálni valami újat a nyáron, de aztán a tevékenykedés gondolata elrémisztett a nagyobb figyelmet, kitartást esetleg munkát igénylő megpróbáltatásoktól, hisz én csak egy pótolhatatlanul tökéletes lusta tini vagyok. Így maradt az-az egyszerű ötlet, hogy a nyár minden napján készítek egy véletlenszerű tárgyról képet. A nyár végén pedig majd valami fantörpikusan kolosszális kép összeállítást csinálok, olyat amit még a piaci nénik is csak súgva mernek pletykálni. Az első kép  címe: köszönöm turkáló, hogy létezel. Amúgy a szerelmetesen nyálcsorgatós szandim természetesen magassarkú elérve ezzel, hogy ne érezzem túlzottan Napóleon komplexusosnak magam.


Napi szómagyarázat:
disszociatív személyiség: meghatározó jellemzője, hogy az egyénnek két vagy több elkülönült személyisége van.
epifita kaktusz: fán lakó – epifiton – életmódra áttért kaktusz.
epifiton: növények nem a talajon, hanem más növények (leginkább fák) lombkoronájában élnek.
apátia: egykedvűség, érzéketlenség; az érdeklődés hiánya, közömbösség minden iránt.
agónia: haláltusa. Legfeltűnőbb tünete a lassú, egyenetlen, erőltetett lélegzés, melyet gyakran a halálhörgés kísér végül bekövetkezik a halál.
A Napóleon komplexus a francia uralkodóról kapta a nevét. Napóleon alacsony termetét hatalommal, hódítással, sikeres háborúkkal próbálta feledtetni.

Részletek: http://www.webbeteg.hu/cikkek/psziches/4792/napoleon-komplexus
Napóleon komplexus: Napóleon alacsony termetét hatalommal, hódítással próbálta feledtetni. A szorongás azon fajtája az alacsony embernél, akik valamiféle kisebbrendűségi érzéssel küzdenek. 
A Napóleon-komplexus Szerző: KamaszPanasz Megosztás Facebookon Google+"" Napóleon komplexusnak azt a tünetegyüttest nevezzük, mely leginkább az alacsony emberekre jellemző. A betegség nevét egyre inkább alkalmazzák olyanokra is, akiknek valamiféle kisebbrendűségi érzéssel küzdenek, és állandóan túlkompenzálnak az élet egyéb területein, azaz ott próbálnak meg sokkal jobban érvényesülni, hogy eltereljék mások figyelmét az őket oly nagyon zavaró hibájukról. A Napóleon komplexus a francia uralkodóról kapta a nevét. Napóleon alacsony termetét hatalommal, hódítással, sikeres háborúkkal próbálta feledtetni.

Részletek: http://www.webbeteg.hu/cikkek/psziches/4792/napoleon-komplexus
A Napóleon-komplexus Szerző: KamaszPanasz Megosztás Facebookon Google+"" Napóleon komplexusnak azt a tünetegyüttest nevezzük, mely leginkább az alacsony emberekre jellemző. A betegség nevét egyre inkább alkalmazzák olyanokra is, akiknek valamiféle kisebbrendűségi érzéssel küzdenek, és állandóan túlkompenzálnak az élet egyéb területein, azaz ott próbálnak meg sokkal jobban érvényesülni, hogy eltereljék mások figyelmét az őket oly nagyon zavaró hibájukról. A Napóleon komplexus a francia uralkodóról kapta a nevét. Napóleon alacsony termetét hatalommal, hódítással, sikeres háborúkkal próbálta feledtetni.



2 megjegyzés:

Bonnie írta...

Crystal mindig annyit nevetek a bejegyzéseiden! :,D
Szóval a gyakorlat alatt filmeket nézel? Jó kis gyakorlat! Sajna filmeket nem nagyon tudok ajánlani, mert én is nehezen veszem rá magam, hogy másfél óráig (vagy több) lekössem magam...
Ez a szett pedig nagyon jó! Az ing az hosszú ujjú?
Amúgy pedig kellemes nyarat! ^^

Crystal írta...

A gyakorlatom csupa tapasztalattal teli pillanatokat tartogatott... végre sikerült rájönnöm, hogyan ugorhatom át a felugró ablakokat a film előtt! :D
Az ing háromnegyedes, így kellőképp melegít nyáron és elég hideg télen elérve, hogy semelyik alkalomra se tudjam nyugodt szívvel felhúzni :c
Köszönöm, neked is kellemes nyarat, bár ahogy elnézem neked nincs okod panaszra :DD és örülök, hogy még nem untál belém... most már tényleg igyekszem összeszedni magam xD

Ez történt eddig...