2014. május 18.

Világ ellenem...

Buu cuncikáim!

A laptopom húsvét előtt döntött úgy, hogy eltávozik az élők sorából, aminek köszönhetően én azt hittem agyfaszt kukit kapok. Majd egy hónapos szervizelés után végre újra a szobámban várt arra, hogy bekapcsoljam. Hát megtettem. Egy cuki kis füst indult el a belsejéből, vagyis laptop helyett kaptam egy édes kis tábortüzet idéző masinát a szobám közepére. Fenomenális.

Az idő viszonylag gyorsan telik, így egyre inkább számolom vissza a napokat a tanévvégéig. Nekem gyakorlatilag egy hónappal megrövidül a szünidő a két hét gyakorlat és egy hét táboroztatás miatt. Mert igen Crystal önkéntesként fog vigyázni vinnyogó kis fogatlan kölykökre, akiket amúgy imádok... csak legyen egy kerítéssel elkerítve a gyerek sereg. Nem hiszem, hogy én vagyok a legalkalmasabb arra a szerepre, hogy bárkire is vigyázzak, hisz még magamra sem tudok rendesen. 

Az osztálykirándulás érdekesen alakult, paintball-ozni mentünk. Ennek örömére én szoknyát öltöttem, hogy még véletlenül se merüljön fel az az eshetőség, hogy nekem is be keljen állni. Nem az én világom, főleg, hogy a többiek olyan cuki lila foltokkal gazdagodtak, amire már ránézni is szörnyűség. Tehát Crystal meg egy drága másik barátnője jót antiszockodott, amíg az osztálytársai szétlőtték egymást.Viszonyt sikerült szereznem cuki neon pink lövedékeket. Ez is valami...Éljen az összetartó osztály!

Nem tudom miért van mindenki úgy oda Katy Perry dark house-ától, de nekem személy szerint a hideg futkos tőle a hátamon. Párosítva azzal a fertelmes klippel maga az iszonyat.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...