2014. május 31.

Szép idő, jó idő

Buu husik!

Itt az egyetlen és felülmúlhatatlan Crystal. Élek még, bizony. A fennmaradásomat azonban egy zümmögő kis rohadék veszélyezteti. Kedves darázs a szobámba! Lennél kedves megpusztulni?


Olyan dolog történt amit a világ eddig még nem tapasztalhatott meg. Önként neki kezdtem edzeni, azt a mozgolódós elfáradós fajtát. Kezdetben is közlöm, hogy a mozgás egy szar dolog. Elfáradni is nyomorúságos és nem értem miért teszi ezt bárki is csak úgy jókedvéből. És a kitartásom pedig értékeljétek mert már egy teljes hete kitartok, pedig az ilyenjeim többnyire olyanok, mint a matek tanulás... majd inkább holnap. Ettől persze még dagadt maradok, de legalább elmondhatom, HOGY ÉN MEGPRÓBÁLTAM.

A sulit amúgy már elég rendesen és magasról kaksizom le, kár hogy a tanároknak most jutott eszükbe témazárókat íratni. Szóval igen, még ha fél évig egy dogát sem írtunk, akkor is az utolsó héten be kell iktatni egy jó nehéz és fárasztó kis tesztet. Köszi, köszi.

De legalább itt a nyár és hordhatok szoknyát, igaz a szerelmem még egy bolt fogasán árválkodik, de ez már csak részlet kérdés. Persze, egy ilyen cuki kis kutyalánc feeling nyakláncra már nem volt szívem nemet mondani. Kezdek elpicsásodni :c

1 megjegyzés:

Bonnie írta...

Gratulálok, hogy elkezdtél edzeni! :D Nekem soha az életbe nem menne. Ami amúgy nem csak a "dagadtság" ellen jó...
Na igen, a jó öreg év végi témazárók. Nyugi, főiskolán ezt vizsgaidőszaknak nevezik, ugyan ez van; év közben semmi számonkérés, utána pedig hónapokig szívunk. =.=

Ez történt eddig...