2014. április 20.

A nyár arról szól ...

Buu husik!

Még belegondolni is szégyenteljes, hogy mióta nem írtam - pedig lett volna miről -, de ugye lustaság kisasszony nagyon tudja űzni a nevében szereplő tevékenységet. Úgy ám, hujuj! c:

Mentségemre szóljon, hogy annyi könyvet elolvastam ez idő alatt, hogy már összefolynak a szemem előtt a betűk. Most már a szünetnek köszönhetően tízkor kelek és olyan hajnali kettőig olvasok boldogan a takaróm alatt. Ebben az a nagy logika, hogy akár napközben is tehetném és akkor nem kellene este fent maradom, de a szörnyű igazság az, hogy nappalis olvasok meg este is. És még így sem tudom meg elég gyorsan a végét a történetnek :c Micsoda világtragédiák is ezek... Totál mint egy holdkóros... kezdeni kéne valamit az életemmel.

Ugyebár ma van az a tüneményesen tökéletes nap, mikor én csoki, cukor és gumicukor halomjait kapom,  mert egy nyuszika örömmel halmoz el ilyesfajta bűnözésre kényszerítő édességekkel. Ami egyrészről egészen új fajta örömmel tölt el, másrészről viszont érzem minden egyes megevett falat után, hogy bánni fogom amiért ilyen könnyedén befaltam olyan 2 csomag gumicukort, puszedlit, csokit meg olyan finomságokat is amikre már nem is emlékszem. Nem leszek túl boldog, hogy hozzá szokom a sok jóhoz, aztán meg csak úgy lesz pofája elfogyni, hagyva engem az ürességgel a pocakomban. Nyöh. 

A nyár arról szól hogy:
...nincs iskola, sem korán kelés...
...jegeskávék...
...siránkozni, mert nem 40 kilo vagyok...
...nagyon jó meleg van, és hordhatok lenge nyári szoknyákat...
...ehetek finom fagyit, fagyasztott epret...
...kifáradni a semmitevéstől...
...kiszínezni a mangákat, mint egy 5 éves...
...nem szörnyülködök a hétfők miatt...
...befesthetem a hajam, és nem szól érte senki...
...hiányolni az iskolatársakat...
...nem találni a tökéletes szandit...
...strandos kukoricát venni vagyonokért...
...nézhetem ahogy mások néger barnák, és röhögtet, hogy én nem...
...elolvadt csokit szopogatni...
...hajnalban csicsergő madarakra kelni, és hisztizni,mert álmos vagyok...
...gyümölcsös salátákat ehetek...
...várni az új sorozatokat...
...későn kelés, későn fekvés...
...fejem búbján összekötött kontyot hordani, mert meleg van...
...jégkockának fagyasztott gyümölcs levet szopogathatok cukorként...
...nem kell tanulnom olyan tantárgyakra amitől már most rosszul vagyok...
...animéket kivégezni egy nap alatt...
...olvashatok, sokat, bármikor és bárhol...
...vidám zenék szólnak a rádiókból...
...elunni az életemet is...
...elfelejtem milyen nap van...
...sminkelhetem magam, úgy ahogy kedvem van...
...sok banánturmixot ihatok...

És minden nekem két héttel később jön el, mert mehetek francos gyakorlatra. Éljen.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Crystal! c:
Te nem szoktál nyáron csillagokat nézni? :3

Crystal írta...

Buu ^^
Nem, sajnos én nem vagyok ilyen művészi :c

Ez történt eddig...