2013. december 8.

Van életem, asszem

Kész társasági életem van, ha azt vesszük, hogy már 3 képet magamról kitettem facebookra az elmúlt 3 hónapban. Ilyen is ritkán van, de ha ez nem lenne elég, még borító képet is változtattam. Kész mesébe illő fantörpikus csoda. Ettől függetlenül amúgy még mindig élvezem azt a tényt, hogy nálam antiszociálisabb lényt nem hordott magán a föld, ám furcsa mód engem legalább mikor épp olyan kedvem van... és hajlandó vagyok létezni is bármennyire is hihetetlen, de szeretnek. Lehet ezt le kellene kopogni,vagy megerősíteni a ház szerkezetét, nehogy rám omoljon a mennyezet, de na. Ez csak azért újdonság, mert egyesek megvannak győződve ennek az ellenkezőjéről.  Mármint én tudom ám nagyon rossz is lenni, olyan nézz rám és hugyozd szégyelld össze magad módon. Na amúgy nem, én csak szeretnék tudni olyan lenni, de megnőni is szeretnék és keserves tényként kellett ráeszmélnem, hogy azt se fogok. Ennek a bejegyzésnek is kellene szólnia valamiről, de hát mint látható ez sem az erősségem. Fogjuk arra, hogy késő van. Meg arra, hogy most néztem meg az alkonyat hajnalhasadás mind két részét szünet nélkül, éljünk veszélyesen! Így az agyam már valami pürés bébi táp. Éljenek a romantikus vámpírok. Ja meg szeretném végre használni azt, hogy BTW, ha már így berobbant a köztudatba, és végre sikerült a jelentésére is rájönnöm. Ügyes kislány.

Tehát: btw szeretem a csokit. És a fogyási kísérletem ellenére ma is egy táblát elpusztítottam. Igazából az is egy édes kis történet. Megint tinipicsáskodom, illetve csak akarnék... még ehhez is lusta vagyok. Nem azon a ma nem megyek futni  módon lusta, hanem azon az inkább nem kapcsolom el tv-t mert messze van a távirányító szinten LUSTA. Az már megint csak mellékes, hogy míg más 80 kilorol akar 50-re lefogyni, addig én kemény 45 kilommal akarok versenyre kelni. Igazából kíváncsi vagyok mi lesz, mert kemény öt rettentő kilonak akarok végérvényesen búcsút inteni. Csak hát mi kell a fogyáshoz? Egészséges táplálkozás és mozgás. Én meg csokit eszek gyors kajákkal a gép előtt nonspot fekve. Avagy inkább kövér maradok.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...