2013. december 6.

Karácsonyi hangulat vagy mi

Csokiban gazdag Mikulást minden kedves erre tévedő elvetemültnek. Mossatok fogat.

 A suliban megvolt még a héten a karácsonyi húzás. Alapvetően két ember nevét  akartam elkerül, mikor elolvasom a kis cetlit, de természetesen nekem megvan az a apokaliptikus tehetségem az ilyesmihez, hogy olyat húzzak, aki jele esetbe nem akartam. Igazából vele sincs bajom, csak eddig két mondatot nem beszéltem vele, és valószínűleg a nevemet sem tudja. Valamint abban a hitben él, hogy én őt meg akarom ölni, ami részben igaz is, de amolyan halálra csíkállak fulladj meg a nevetésbe módon... szóval semmi komoly. Minden esetre nem lesz könnyű menet.

*kirohanás kezdete*
Holnap iskola lesz. FÚJ. Keserves kínok között vesszen el a kedvenc zoknijának bal párja amelyik pillecukor elméjű molylepke ezt kiöltötte a kis kobakjában. Nem elég nekem az az előző öt nap kínzás?  Hát esküszöm fújja le a szél a parókáját a borsólevespatak legmélyére.*kirohanás vége*

Ma volt ugyebár Télapó, ami magyar hagyományok között sokkal inkább Mikulás. Annyi csokit kaptam ami másnak egy egész hónapos túlélő csomagra elég lenne, maradjunk annyiba nekem erős spórolással is egy hét lesz. A suliban is kaptunk csoki mikulást és mi egyebet valamint egy Mikulás is feltűnt a színen, ami így középiskolában igen csak túlzás. Bár a szándék a fontos. Illetve a holnapi nap is ennek a jegyében fog eltelni, valami vetélkedőt terveztek ami igazából tök hülyeség, viszont egy szombati napon ezerszer jobb mint a tanulás.


Ja igen amúgy még kedden (?) voltam színházban és ami azt illeti, ha valaki legközelebb azt mondja, hogy menjek azt fogom és pofán röhögöm. Éljen a művelt felfogás. Tudom ilyet nem kellene mondanom és totális égés részemről, de olyan unalmas előadáson még nem voltam, mint ez. Talán túl akció dús gondolatmenethez szoktam, ahol hopp egy pillanat és már fel is robbant fél város, de ettől függetlenül én reménykedem, hogy vannak még jó előadások. Az Antigónét néztük meg, mivel a suli szerint ez nagyon jó... lehetett jelentkezni ki az aki önként és dalolva oda baktat és este 10-ig ott is marad. Én meg jó kis diák módjára mentem. Nem tudom ki hogy van vele, szerintem illik kiöltözni, ha már valaki egy olyan szép és előkelő épületbe megy, mint a színház. Persze volt aki farmarban és bakancsba állított be, és akkor baszki én ezekkel jöttem... meg volt akire rá kellett szólni, hogy viselkedjen már. Esküszöm ilyen kínos élményben is rég volt részem. Mindenesetre az előadás 7-kor kezdődött, és egy szünetet leszámítva olyan fél tízig tartott. Kezdeném, hogy én ekkor már nyűgös vagyok, és ehhez még párosult egy nagyon erős fog vacogtató seggfagyasztó hideg is. Így éljenek a színházi élmények. Maradok az otthon letöltős ingyen mozikál.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...