2013. november 16.

Why I'm not perfect ?

M e r t :

... képes vagyok teljesen nyugodt arccal bólogatni olyanra dolgokra, amiket amúgy elítélek, nem teszek soha vagy kimondottan ellene vagyok... egyszerűen csak sodródok az árral.

... heteken át élek az olyan szobámba, ahol még egy csatornapatkány sem érezné otthonosan magát... sosem takarítok.

... képtelen vagyok teljesen megbocsájtani... sose felejtek.

... teljes nyugalomban tudom nézni a The Walking Dead-et, gondolván mit nekem pár zombie, aztán este aludni se merek... de attól még legközelebb is nyáladzva nézem.

....nem tudok nemet mondani magamnak, ha egy tábla csokit megkezdek, akkor azt még abban a minutumban megeszem... ezért nem merem kipróbálni a cigit, nehogy rászokjak.

... egykedvűen zabálom fel a hűtőt,  kimondottan mű, egészségtelen kajákat eszem... és élvezem.

...reggelente képes vagyok a tükör előtt tölteni akár 20-25 percet is, és a hajam még is is egy szénakazal... a smink pedig már hozzám nőtt.

... képes vagyok órákon át ülni a gép előtt és nem csinálni semmi... értelmeset.

...hiúság és végtelen lustaság kombinációjából következően kések el... mindenhonnan.

... külső alapján is képes vagyok elítélni embereket... az utcán egyenesen rettegek olyanoktól, akik talpig fekete szegecses bőrszerkóban vannak és olykor meredten bámulnak rám... mindenkiben látom a gyilkost.

...teljesen idióta semmiségeken vagyok képes sírni, szorongni, vagy dühöngeni... magamba, hogy senki se tudja.

...míg másnak életképes céljai vannak, tesz azért amit szeretne, addig én egész nap nem csinálok semmit... és ezen nem áll szándékomban javítani.

...rosszindulatú vagyok olyan emberekkel akik noha semmit sem tettek ellenem még is unszimpatikusak... egyszerűen csak gonosz vagyok.

 ...nem tartok fontosnak olyan dolgokat amikről magyarként magától értetődő kellene, hogy legyen... nálam a márc.15 egy egyszerű nap.
 
...képtelen vagyok bármibe is igazán hinni, Isten, Karma, saját magam... talán a mesék kivétel, azokban hiszek.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...