2013. november 26.

Szadista teszt...

Alapjáraton nem vagyok a tanárok ellen, igazából a jellemem sem az a nagy lázadó... méretileg sem lenne célszerű. Úgyis én húznám a rövidebbet. Így hát kijelenthetem, hogy viszonylag jó kislány vagyok. Tanulok is mostanában, ez a meglepő fogalom eddig nem volt a napjaim része, bár tudom elég nagy hiba. Igazából jelenleg egy tantárgyból állok bukásra, ami tulajdonképpen egy féléve kis légypöcs, de ettől függetlenül jó lenne produkálni ott is valami biztatót. Egyszerűen képtelen vagyok egyet érteni a tanárral, a tanítási módszerével. Úgy az egész világnézetével. Már meséltem csodás meéb óráimról, ahol is a buzik és cigányok utálata mellett a keresztényég teljes csodálata az alap téma. Utálom azokat, akik ilyen pofátlanul szelektálnak ember és ember között. Én egyformán utálok mindenkit. Igazából vicces, mert a tanár előtt teljes mértékig leszerepeltünk, mint gondolkodó emberi lények, így a szemében nem hiszem, hogy egy kaktusznál többre tartana  bárkit is az osztályból. Vagyis ő semmibe vesz minket, mi is őt. Itt csak az a baj, hogy így akik igenis tanulnának, meg legalább próbálkoznának minimális érdeklődést mutatni az anyag iránt, azok is kaktuszok. Kaktusz mindenki.


A tesi nem nekem találták ki, magát a sportot sem nekem találták ki. Fúj. Nekem mindig is gyengém volt maga  a mozgás. Egyrészről nem is megy, meg csinálni se szeretem, sajnos túl lusta vagyok bármihez is. Mivel bejött a megfázásos idő és én már meg is betegettem, így egy nagyipari mennyiségű zsepin kívül az alapvető mozgásokkal is meggyűlik a bajom. Tulajdonképpen leérek a suliba és már olyan vagyok, akárcsak Darth Vader. Sípol a tüdőm, meg hozzá még köhécselek is. Nagyon vonzó lehetek. És nekem ezek után kellene befáradnom tesire, ahol mivel fegyelmezetlen kaktuszok vagyunk az összes tanár szerint, így rendszeresen kiképzőtáborba csöppenünk röpke 45 percre. Nekem felmentésem van hosszútávú futás ahol, kérdés csupán az, hogy kinek mi számít hosszútávnak. Mert én 3 körtől már szédülve bukdácsolok. Ilyenkor jön, hogy én nem merek kiállni, mert kitudja, lehet szól érte... meg mert mikor említettem, hogy nem kapok levegőt a kreatív válasz annyi volt, hogy vegyek. Mondom oké, akkor ezt inkább nem erőltetem.
Ma kivételesen helyettesítés volt, ami sose jelent jót. Megoldásként ellógtam az órát, vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy nem vettem rész benne. Mikor helyettesítés van, az mindig rizikós, ha túl kemény a tanár, akkor alap, hogy nem fogom mondani, hogy héj megfulladok. Tehát ma nem öltöztem át, jól tettem. Drága tanárnő még a felmentetteket is bűntette? mert 45 percig kellett állnunk. Nem, leülni luxus, vagy pofátlanság, vagy nem tudom. Lényeg, hogy kell szereznem egy egyértelmű felmentést. Ahol én is tudom, hogy mi az a hosszútávú futás.


És így akkor a végére:

Ön foglalkozását illetően testnevelés tanár?
a, Igen.
b, Nem.

Amennyiben válaszul az a-t jelölte sajnálattal közlöm, ön szadista.
Amennyiben válaszul az b-t jelölte örömmel közlöm ön  nem szadista.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...