2013. november 25.

Ezentúl ilyen is lesz...

 
Mint ahogy ezen a nagyon kreatív képen is olvasható megjött az idei elő szörnyű, rettenetes, seggfagyasztó hidege hó kíséretével. Nem mintha kérte volna bárki is. Nos természetesen továbbra is utálom-utálom-utálom. Tényleg utálom a havat, a hideget, igazából az egész telet. A hó nálam egyenlő a hideggel, azt pedig még inkább rühellem, úgy hogy igen. FÚJ.



Kezdeném a legegyértelműbbel, fázom. Én tényleg az a személy vagyok, aki képes vacogni 20 fokban is, hát még mikor kint a mínuszok járnak örömtáncot. Meg aztán, ha fázom nem hordhatok cicanacit. Mert ugye abba befagy a seggem pici kerek popsim, mert hideg van. Gondolom mindenki érti. Mivel én vagyok annyira makacs, hogy ettől függetlenül továbbra is cicanaciba legyek, így megfázok. Vagyis már megfáztam, ma suliba se voltam. Fáj a torkom és levegőt se kapok. Így akkor a tél igazából nálam a betegség, vacogás, szenvedés szentháromsága. Szar, úgy ahogy van.

És mivel már csak 29 nap van karácsonyig, így egy gif a kályhánkról. Nagyon szöxuális.

1 megjegyzés:

Niki írta...

a hideget én is rühellem, plusz jön a koris időszak, ami miatt még jobban negatívan érint (tavaly télen volt egy koris balesetem), de egyébként imádok hóesésben sétálni, annyira aaahw, érzés. *-*

egyébként nálam a betegeskedésről annyit, hogy már 2-3 éve nekem abból áll, hogy ráhúzódik a torkomra, és egy hétre minimum el megy a hangom..egy élmény. xDD

és hát ott van a karácsony, amit a legjobban várok az évben. :33
Neked meg küldök meleget és kitartást virtuálisan. :D :3

Ez történt eddig...