2013. november 13.

Kár érte...


Megint eltűntem, mint hóember a napsütésben, de egye-fene most legalább itt vagyok.

Igazából a következő két eszméletlen eseményből tevődnek össze a jelenlegi napjaim: vacok-túlélek, vacok-túlélek... de igazából ebben jó is van, ilyenkor kezdődik nálam a tea idő! *-* Egyszerűen oda meg vissza vagyok az éppen elkészült forró teáért, ami még gőzölög. Természetesen ez csak úgy jó, ha van hozzá olyan két kilo cukor is, de ez természetesen mindig van (kivéve pl. most) . Meg igazából a forró csoki és kávé is nagyon-nagyon finom, de azokat máskor is szeretem, de a tea az csak hidegben az igazi.

Amúgy holnap fogorvoshoz megy az osztály és mivel mi vagyok az évfolyam leges-leges-legszörnyűbb osztálya, így már most látom lelki szemeim előtt azt a csürhét akik, mint az öregek az utolsó szabad helyért a buszon gázolnak át, bárkik és bármin... vagyis ebből megint fejmosás lesz. Bár igazából  nem sokat ért az az előző kb.1000 alkalom, na de  mindegy. Azért amúgy jó is van ebben, mert ha fogorvoshoz megyünk elmarad 4 óra, az pedig sose rossz. Nekem még így is lesz egy beégésem első órában holnap, mivel fizikából elég gyérül állok, így naivan elvállaltam 2 másik drága leányzóval egy kiselőadást. Az egy dolog, hogy már múlt hétre kellett volna, és már így beégtünk, de holnap elő is kell adni. Nem jó csoportosan elvállalni ilyeneket, mert nincs olyan, hogy három ember egy időbe képes legyen összehozni bármit is. Most is én voltam az egyedüli aki csinált valamit, de az a valami is vállalatlan volt... ezért nem is adtuk elő. Most elvileg már kész lesz, de nem garantálok semmi jót :|




Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...