2013. augusztus 20.

▲ Ma már járkálok is

Ma megint hoztam a balfasz szerencsétlen formám. Ó, de még mennyire. Na de mindent a maga idejében, hogy a hatást fokozzam egy kicsit. Elvégre is tudom én jól, hogy ide azért jártok nap, mint nap, hogy drága Crystal nyomorán röhögjetek... hozzá teszem mindezt okkal.

Kezdjük talán az kiinduló okkal, igen ez az unalmas átugorható rész... Balaton óta húztam az Interjú a vámpírral kiolvasását. Ma fejeztem be, és csalódás volt. Tudom ez az én kis meseszerű habos babos vattacukor felhő világom okozta csalódás, de én szeretem ha happy end, vagy legalább egyértelmű a vége. Ha valaki olvasta az legyen kedves és világosítson fel, mert én elvesztette a fonalat. Oké az eleje nagyon tetszett, olyan wáá meg a rengeteg részletes varázslatos leírás magával ragadott... igaz később már irritált, unalmas és vontatott lett tőle. És akkor a közepén jött, hogy én már nem igen értettem mi is történik, valahogy hiába figyeltem nem állt össze a kép. Ott már kezdett unalmas lenni, Claudia így úgy, szereti, de mégse vagy nem úgy bla bla. Az első ami nem tetszett, hogy elmentek... jó megakarják keresni a társaikat, hogy megtudják... de tulajdonképpen mit? Mert amúgy az is, hogy Lestat nem halt meg... szinte egyértelmű volt, de nekik azért kell még ilyen random más kitudja milyen vámpír, hisz ők 100%-osan bírni fogják egymást és nagy családként majd rájönnek a világ titkaira... ja se...tehát akkor ők a fasza halhatatlanok és ölni a legnagyobb élvezet, és ezt jó pár oldalon pofázzák, pedig már elsőre is felfogtam. Hopp már meg is vannak a random vámpírok. Akkor ott már a drága Armand is ... hát nem tudom én majdnem a végéig csajnak hittem, úgy írta, hogy szereti stb. Aztán jött az, hogy Claudia kiborult és hogy a szerelem és gyűlölet ugyanaz, mi a fasz? Majd nagy a depi és keserűség senki nem tud semmit és nem, hogy leléptek volna a picsába inkább megvárják míg jön a baj. Meghal Claudia és innen nem már amúgy semmi logika. Armand a nagy haver már nem olyan izgi, és a világ is uncsi... már Claudia halála is csak egy kis baki kit érdekel. Aztán ott van Lestat aki szépen lassan belepusztul a világba, Armand is lelép, és vége. Minden szar és szomorú aztán itt jön, hogy nincs tovább kiszívja a fiú vérét aki felébred és Lestatról meg valami házról áradozik... ami totális értetlenség részemről. Szar a világ, ha ilyen értetlen fogyatékos vagy, hogy egy könyvet se tudsz érthetően felfogni.

image image

Na elolvastam a könyvet és jött a kínos rész... telefonról olvasok és nem valami kellemes. A drága szemeim elvesztették a józan eszük és úgy döntöttek inkább külön folyatják a kalandozást. Értsd a bal szemem kancsal lett én meg ilyen duplán csodálhattam a világot. Aztán a fasznak sem akart helyre jönni, vagyis go ügyeletre. Közbe még hisztiztem egy sort, mert tegnap este meg 2 órát aludtam olyan szarul voltam erre még a szemem is rossz, a világ utál és én meg meg akarok halni... bla bla...  Útközben meg hányingerem lett a dupla világ csodálatától. Igazából nagyon érdekes, mert nem konkrétan kettős látás... egyszerűen csak más lett a világ. Fura. Az orvos nyomkodott valamit a szememen és így helyre jött a világ, majd benyögte... hogy ez megint azért van mert én egy idióta vagyok és nem iszok eleget. Amúgy már múltkor is elájultam a buszon.. szóval  igen kéne inni. Aztán ettől persze azért még szarul voltam, hazaértem és aludtam. 

Olyan késő van és éhes vagyok, de már rettegek enni, mert mi lesz ha rosszul leszek. héj az evés az életem..
imageimage

Eközben tesóm letöltötte a walking deadet HD-ben a tv-re. Vagyis most nagy képernyőn nézhetem ahogy hullákat ölnek. Félek a zombiektől. Most fosok aludni, mert nyitva van az ablakom és mi lesz, ha ide jönnek ? o.o Nem amúgy oké csak sorozat meg minden, de egyszerűen undorító... ahogy esznek azok a rohadó dögök... meg hát na, nem egy kedves kis altató mese. Igazából még nem tudom tetszik e, izgalmasnak izgalmas, de azért vannak fura jelenetek. Kicsit fárasztó a sok várakozás és totál értelmetlen cselekedet. Ez az ilyen menjünk egyedül sétálni az erdőbe dolog is.. tudod mikor, ha jönne az zombie én egy emberi burok pajzsot fognék magam köré még a pisiléshez is. Jut eszembe pisilnem kell.

Isten zene.


Na most már megyek aludni

image

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...