2013. augusztus 15.

Lustaság színre lép!

image
Még mielőtt belekezdenék egy panasz levelet szeretnék írni a pattogatott kukorica gyártóknak, mivel nem veszik figyelembe a foreveralone popcornozókat. Miért nincs olyan kiszerelés amit egy ember is képes elfogyasztani? Miért gondolják azt, hogy ezt többen fogyasztják majd el? Szerintetek megéri petíciót írni? .:$$

Okok amiből rájöttem, hogy a lustaság koronázatlan királynője vagyok:
  • Inkább kikeverem a melegszendvics krémet, csak ne keljen minden alkalommal előpakolni a hozzávalókat.
  • Volt már, hogy nem mostam le az aznapi sminkem csak mert másnap korábban kellett volna felkelnem, hogy maszkírozzak.
  • Kiskoromban fogtam egy paprikát kicsumáztam és abból ittam gyümölcslét... az összes pohár koszos volt.
  • Nem pakolom el az ágyam... úgy is belefekszek a később, minek?
  • Ha nincs itthon kaja, akkor elhihetitek én kivárom míg hoz valaki... előbb-utóbb hozni fog xD
  • A sulis füzetem egy nagy füzet volt (pukkapad :D) csak mert nehezemre esett volna minden nap kiválogatni a füzeteket.
  • Kaktuszaim vannak, más növény nem sokáig húzná.
  • Félévig teszkós kínai levesen éltem. (életem)
  • Olyan ruhákat részesítek előnyben amit nem kell vasalni, érds a szekrényemben egy jeti is élhetne... fel se tűnne a halom között.
  • Félé pár zoknijaim vannak párosítani halál se fog. Ez amúgy igazából kibaszott menő a tesi órák alkalmával.
  • A telefonomon gyári háttér kép van, mármint kinek van ideje keresni egy megfelelőt?
  • Még vagy száz felfedezésem lenne, de itt ép azt szemléltetem, hogy élni is lusta vagyok tehát itt most búcsút intek.
És akkor amolyan pár szó csak, mert csak. Olyan estem, hogy a talpam lilult be, ez esküszöm elmenne egy cirkuszi mutatványnak. Van egy cuki mini pezsgőm, még fel liter sincs és még is olyan mint a nagy... csak picibe. Hát nem kibaszott jó? :D Ma egy részeg fazon megvádolt, hogy belöktem a bokorba... bár tőlem fél méterre volt, de lehet valamiféle troll aurám van, ami már így is képes másokban kárt tenni. 
Ez a kis édesség az új szerelmem, annyira nagyon finom, hogy csak csuhaaaj, és még mandula is, kár hogy ezt rajtam kívül senki nem érti ...

 Pápá husik.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...