2013. augusztus 14.

▲ Gurul a dombon lefelé (!?)

image
 Ma úgy hozta a sors  - milyen meseszerű fogalmazás  :D - hogy a telefonomon a zenék sorrendjét vélten szerűre állítottam. Ez azt eredményezte, hogy olyan számokat is hallgattam, mik már rég feledésbe merültek. Jaj a sok emlék meg visszaemlékezés kimondottan jó dolog. Éppen a egy ilyen randon Hanna Monhana szám ment én meg elkezdtem filozni, hogy baszki annyira bírtam meg minden (a sorozaton konkrétan minden alkalommal fetrengtem) erre ő is ment a süllyesztőbe .... aztán rájöttem, hogy nem is tűnt el... sőt nagyon is itt van. Én nem szeretem az új stílusát, kimondottan unszimpatikus amiket csinál  és ahogy kinéz.

Régen bájos volt és értem én, hogy ex-disney sztárként nehéz túllépni a szerepeken (vagy nem tudom mi más üthetett belé) de azért a mostani klippjével nálam kiverte a biztosítékot. Egyszerűen közönséges és túl játssza magát. Már régebben is voltak kisebb botlásai, de ugye mindenkinek vannak. Mikor a félmeztelen képes ügy lecsengett a hirtelen  fogyása következett és a mérlegen mutatott számmal egyenes arányosságban csökkent a ruhák takarási mércéje is. Utána már azért volt címlapokon, hogy a fél picsáját kiteszi... de a stílusát akkor kimondottan tiszteltem, ízlésesen is képes volt mutatkozni a fedetlen részeket eltekintve. Ez után következett a nagy változás személyiségileg amit szerintem törvényszerűen követett a haj és stb. Most már  taszít, valahogy nem tudom már felismerni a régi és szeretetre méltó énjét. Persze most is vannak értékelhető és dicséretre méltó tettei... ettől függetlenül nem vagyok biztos benne, hogy ilyen valakit kellene példaképnek tekinteni, pedig sokaknak az.

Tulajdonképpen ő még mindig visszafogott Justin-hoz képest. Őt kimondottan undorítónak tartom. Nekem minden olyan személy zenésznek minősül aki képes jó értelemben érzelmet kelteni másokban a zenéjével. Tehát sp is az, az már más kérdés, hogy ki mit tart jó zenének. Azonban a kisdrága olyan szintem pofátlan, hogy az már nem igaz. Kibaszottul szánalmas és megint csak az van, hogy ő mint példát mutató személy. Mi az, hogy a faszához dörzsöli egy rajongója telefonját?! Ki képes egy ilyen lényt egyáltalán elviselni?

Nem igazán tudom, hogy mostanában miért lett divat a gerinctelenség, de jó pár embernek jó lenne vissza venni a kis drága pofájából. Persze ez nem kimondottan a sztároknak szól, úgy az életben egyre többen vannak...

És akkor itt vannak a mostani hiperszupi számok  * - *


http://media.tumblr.com/ab1edcdd1304f59abd7e5bb1a26b0f57/tumblr_inline_mjrynjnfue1qdlkyg.gif

Ez történt eddig...