2013. augusztus 11.

▲ Fuss a széllel tova

 
(Kifogytam a képekből így csináltam egyet)

Azt hiszem most már tényleg bocsánatért kell esedezzek, hogy így ilyen álnok mocsok módon eltűntem. Nyaralni voltam, ami szép volt jó volt :) Sajnos képet nem igen tudok mutatni, mert mindegyiken egy katasztrófa szerénységes személyem - égetni pedig nem akarom magam - így ez most sajnos elmarad.Majd ha sikerül mutatok egy videót a kutyámról ahogy a Balatonban "úszik" - sokkal inkább menekül - és azon elvileg én is rajta leszek, bár ezt akarom kiiktatni...


 Az űrt most úgy tervezem pótolni, hogy megmutatom az új - egy hetes - ruháimat. Lényegében nem sok, meg semmi, de mindegyiket már nyár eleje óta kutattam, keresetem. 

Mindig is akartam egy ilyen szoknyát. Áhítattal néztem a kirakatokat, de amúgy ha lenne pénzem én is lehetnék nagyon divatos. Csak hát nincs. Erre a szerelmemre egy egy turkálóban akadtam féláron. Most már szerintem nyugodtan állíthatom, hogy szépen lassan elérem a porcelán baba kinézetet nagy fodros szoknyával, kis gyermek termettel, nagy boci szemű pillákkal, animés sminkkel . Hogy tökéletes legyen az összkép már csak 7 kilot le kell fogynom és beülhetek a kirakatba.

Ooo igen a cipő, mindig is nehéz eset volt, mert 35-36 lábammal gyakorlatilag nyugodt szívvel mehettem a gyerek részlegre. Ez tulajdonképpen nem is lenne baj, de nekem különösen kis vékony csontos patáim vannak, így minden cipőből kiesek. (Ha jobban megnézed a képet ez még ráadásul egy számmal nagyobb is, de nem volt kisebb... )Ez jelen lábbelinél is érvényesül, ám már megszoktam, hogy nagyobbakat lépjek és kicsit előre toljam a az újaim, hogy ne essek el. Már mindegy a nyaralás során elszakítottam, és használhatatlan lett, pedig szerettem mert olyan cukin topogtam benne azt látni kell :3

Madaras ing. Ez volt a másik kiszemeltem a turkálóban. Egyrészről már régóta kerestem egy áttetsző inget, csak mindegyik hozzám tapadt, olyan furcsa hatást keltett. Ebbe csak úgy beleszerettem, nem tudom miért. Volt egy ilyen ahhw madarak pillanat és onnan már mindegy volt jó e rám, tudtam, hogy megveszem... de legnagyobb örömömre tökéletesen illett rám, amit pedig még jobban meglepett, hogy még a címke is benne volt. Eredetileg 2990 lett volna a teszkóban, de én 750-ért vettem... szóval profi vagyok. Amúgy nem szeretem sem az ingeket sem a barna színt, de a fecskék nagyon cukik rajta... meg már említettem csak jött asz érzés, hogy kell nekem.
Strand papucs, ez egy műanyag papucs, amivel nyugodt szívvel mehetek be akár a mocsárba is. A képen nem látszik, de kis lyukas az oldala a tetején pedig a rózsák sokkal színesebbek, a sarkamnál pedig még van egy rész ami tartja a lábam. Ami szinte hihetetlen, hogy jó rám, nem csak úgy jó, hogy beletanulok hogyan ne esek el benne, hanem azon a járkálhatok és nem kell törődnöm mi lesz módon jó rám. Hihetetlen. Igazából ez is ilyen kis aranyos darab, bár nem látszik, hogy gumi... akár lehetne simán utcára is hordani. Ezt is kedvezménnyel vettem. Grr.... örül a pénztárcám.


A nyaralásról amúgy annyit, hogy én nem igazán vagyok ez a strandolós típus, viszont a pizzáért élek - halok, - így  hazafelé szükségét éreztem, hogy rendeljek egyet a vonatra is. Ilyenkor hálálkodom a magyar közlekedésért, mert a késés épp elég volt, hogy elérjük a vonatot. Ott viszont boldogan ettem a - szokásos - hawaii pizzámat. A bőröm barnasága ellen egészen az utolsó napig sikerült tennem, ám akkor óvatlanul kimerészkedtem a napra és még ha enyhén is de barnultam, ami egy kisebb tragédiaként élek meg. A nyaralónk olyan retkes volt, amit még a világ nem látott konkrétan az erkélyen kellett aludnom, mert annyira nem kaptam levegőt az asztmám miatt, hogy félő lett volna haza kell jönni. Érdekes volt... de oda sem megyünk többet... tipikus szocreál szálló, drága is és régi is... meg koszos is.

És így a vérére.
 Azt hiszem változni fogok, változnom kell, mert ez a blog... unalmas. Az egy dolog, hogy eltűnök és élet jelet sem adok magamról, de ami itt van az sem mondanám hasznosnak, elgondolkodtatónak... ez egy blog amiben egy unalmas picsa elmondja az unalmas életét és nem igen tud olyannal szolgálni ami az olvasókat megfogná. Szóval kellene valami, de nem igen tudom mi, szóval azért majd hozok pár más jellegű posztot is, növelve a bejegyzések számát.

Szép napot image

Ez történt eddig...