2013. július 30.

▲Amikor tényleg unatkozom


Na már most én ide most pofázni fogok egy kicsit, mert már olyan rég tettem, és mert szeretném elérni, hogy mindenkit teljesen megbizonyosodhasson róla, drága Crystal nem... tényleg nem normális.

Amúgy nagyon remélem mindenki másnak fantörpikusan telik a nyara, mert ez a nyár és szeresd, mert később megint szívni fogsz a suliban jó pár hónapot.
Megjött az enyhülés nyújtó hűvös szellő, ami amúgy nem olyan hideg, de ez már nekem elég ahhoz, hogy egyáltalán létezni tudjak. Az én szobám az, ami a legeslegmelegebb a lakásba, de persze ezt is én választottam még anno, mert itt szép a kilátás, amit amúgy azóta se nézek. De régen azt hittem ez majd az én lelki békémhez fog hozzájárulni.


Kiderült az egyik régi  szerelmemről, hogy ő végig tudta, hogy én szeretem... csak leszarta. Ami azért bosszant, mert ő volt az aki  mindenkivel kikezdett és én inkább a legjobb barátja akartam lenni, hogy ne csak egy lány legyek a sok közül. Aztán pár napja beszélni kezdtünk jó egy és fél év után én meg így megmondtam, olyan mindegy alapom, hogy akkor mi is volt nekem ... ő meg "sokáig tartott" és azóta nem létezik a szememben, mint ember. Tudom furcsa ez így, de ha valakiről tudom, hogy szeret engem és nem akarok neki fájdalmat okozni, akkor nem azok a fő témák, hogy ép az aktuális csajával mi jó rossz stb. Mert igen ez volt szinte 80%-ban a téma...és az úgy, hogy nem szeretem nem is tűnne problémának, csak ő meg végig tudta csak nem érdekelte. Persze azóta írt nekem, csak válaszolni már nem fogok, egyszerűen taszít, hogy valaki hogy lehet ilyen érzéketlen. Mármint mindig is tudtam róla, hogy egy fasz, de én abban a tudatban éltem, hogy legalább velem valamilyen szinten normális ... még csak baráti alapon is. Aztán most meg így benyögi, hogy végén már csak azért hozta fel a csajos témákat, hogy én mikor török meg... te ez így annyira undortó, hogy már egyszerűen azt sajnálom, hogy akkor is ott voltam neki, mikor tényleg kellettem. Mert amúgy azért azt tudni kell, hogy rendszerint én mellette álltam, ő meg mikor nekem kellett volna segítség valahogy sose ért rá. És itt vége a kis mesémnek lépjünk is tovább.image

És akkor most játszunk olyat, hogy én ilyen random dolgokat leírok, te meg kiröhögsz.

  -Egyszerűen képtelen vagyok  a csuklómon lévő ereket 2 másodpercnél tovább nézni, mert elfog a "most itt elfogok vérezni" érzés.
  -Félek az ingyen öleléses feliratos emberektől, mert azt hiszem meg akarnak lopni , miközben ölelnek. Ami amúgy igaz, mert barátnőmnek tényleg elvették a napszemüvegét.
  -A csokit csak fagyottan szeretem.
  -Félek, hogy az emberek belepisilnak a medencébe a strandon ezért nem szeretek strandolni.
  -Nekem a balatoni nyaralás célja, hogy finomakat zabálhassak. A vattacukor és a kukorica a parton awh *-*
  -35-ös lábamra még máig nem találtam szandit, vagyis ezen a nyáron még mindig nem vettem.
  -Imádom nézni a TLC-t, valahogy olyan jó műsorok vannak rajta.
  -Folyton éhes vagyok, de nem eszek, mert tudom utána megint éhes leszek.
  -A kutyám szereti azokat a kajákat amiket én, ő olyan, mint egy mini Crystal... csak egy kicsit szőrösebb.
  -Hisztérikusan menekülök a daraszak elől... 
  -Mindig is érdekelt, vajon milyen lenne egy animeként élni, mármint ha választhatnék én tuti belebújnék valami mesébe.
  -Sose érdekelt ennek a blogomnak a valódi sorsa, én ezzel gy vagyok, hogy írok és ennyi. Ha az olvasottság 0 lenne én akkor is csak írnék, mert ez nem másról szól, hanem rólam.
  -Nem néztem már jó ideje semmilyen animét, mert nem volt olyan ami megfogott volna és ezért rettentően depizek, már jó két hete.
  -Kiskoromban az volt e kedvenc játékom, hogy csak az egyik színű csempére léphetsz.
  -Valahogy már semmit nem érzek olyan emberek iránt akikről még fél éve megvoltam győződve, hogy barátaim.

Pápá.image

Ez történt eddig...