2013. július 29.

▲ Brokkolka bácsi és Répi néni híresek lettek

Igen-igen hujuj, egy csodás alkalommal fent voltam Pesten és az ikeában megvettem álmaim plüss zöldségeit, aztán ma a viván mit látnak szemeim? Ez nem lehet véletlen!

Nézzétek meg pink vidijét :$$$



A másik pedig nagy világfájdalma volt, hogy a nevem megint olyan ritka, hogy nincs belőle kóla se, ezért apum csináltatott egyet nekem, igaz csak matrica, de akkor is ha már ritka nevet tettem ez is megteszi ^^

Amúgy mostanában sikeresen járok matek tanárhoz a legnagyobb melegben... minden alkalommal úgy érzem most fogok elhalálozni, nem jó hegyen lakni. Ez a tipikus még 30 méter van vissza még 29 méter van vissza és  minden méternél egy öt perces pihenő. Lusta tempó olyannyira, hogy megégett az arcom, szóval most ide vagy oda kell az alapozó ami persze később egyenesen a nyakamon folyik le.

Elvittem fodrászhoz a kutyusom. Azt hittem agyfaszt kapok, itt milyen kötekedő emberek vannak, főleg az öregek. Kis  kilosa a Candy szóval neki nem kell a buszon szájkosár, de egy vén szatyor ott kötekedett, hogy mi lesz, ha megharapja. Esküszöm ráuszítottam volna, de szegénykén nem valami vérengző vadállat. Aztán jött egy másik, hogy kihívja rám a rendőröket, mert állatkínzó vagyok. Mondom mi a fasz :DD Aztán még vagy 10-en megkérdezték, hogy ugye én olyan kis csöves picsa vagyok e és tuti nem vittem a kutyának vizet. Persze vittem... nem is keveset, de a végén már csak annyit válaszoltam, hogy  annyi van, hogy magát is nyakon önthetem".  Aztán már nem is foglalkoztam az ostoba beszólogatásokkal, de nem értem mi olyan fantasztikus csoda abban, hogy egy lány egy kutyát buszoztat.

Ez történt eddig...