2016. augusztus 13.

Fertő

{{Ez most elbűvölően nőiesre sikeredett.}}

Egy oldalon megjelent cikk, miszerint egy pécsi leszbikus pár nem fogadhat örökbe. Az eljárást útközben szakították meg.

Hát én azt hiszem nyitott ember vagyok. Engem nem érdekel a vallás, szexuális beállítottság, bőrszín vagy a pénz. Csak az igazán rosszindulatú ostoba emberek nem tudom (és kurvára nem is akarom) tolerálni.

Na így késő este - igazából már reggel - a fene nagy szabadidőm végett valami érthetetlen okból kifolyólag megnyitottam a hozzászólásokat. Én esküszöm ennyi alul iskolázott, megkeseredett emberből egy új állat kertet lehetne nyitni. Valahol a tenger közepén egy olyan lakatlan szigeten, ahol biztosan elég távol vannak és nem szennyezik a társadalmat.

Jöttek a nagyon jól fogalmazott nyelvtanilag korrekt és pontos mondatok, hogy milyen kibaszott jó döntés született. Hát köszi. Pusztulj a billentyűzet mellől és fogadd örökbe TE  azt a roma gyereket, akit egy szenvedélybeteg szült, meg hát koraszülött, és nemsokára már óvodába megy. Mert így biztosan nagyon jó lesz annak a szerencsétlen gyereknek.

A pár mellett kiálló kommentelők meg megkapták, hogy ez a természet ellen szól. És nem véletlenül nem képes két (jelen esetben) nő gyermeket nemzeni - mert ugye az nem normális és Isten juttassa pokolra... Érzem a színvonalat, tényleg.

De persze én nem mondom, hogy minden kis pride buzi kapjon egy igénylő lap kitöltésével gyereket. Az örökbe fogadás procedúrája még a heteroszexuális párok számára is hosszadalmas és rettentő sok követelménynek kell megfelelni. Ezek mellett nem értem miért kell ilyen módon traumát okozni egy olyan kicsinek, aki már biztosan beleélte magát a szerető család gondolatába.

Már a csak "ennyit" akartam.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...