2016. június 12.

Jézusgyerele

Annak ellenére, hogy alapvetően igazán jól viselem az instant idiótákat...   Vannak kivételes esetek, amikor még én is kizökkenek. Amikor egy szobanövény értelmi szintjén tengődő magát nagyon nagyra és menőnek tartó kotonszökevény (a csak egy kicsit rozsdás trabijából kihajolva) fütyülget, mint valami kutyának... Na ilyenkor, azért elgondolkodom, hogy:
  • Kinézek vagy tizenötnek. Ha olyan ruha és smink van rajtam, akkor még annyinak se. Ennek fényében a dolog számomra még undorítóbb. Egyes kultúrákban tisztában vagyok vele, hogy tizen egy két évesen már termékeny nőként tekintenek a lányokra... De ez Pécs és a 21. század
  • A másik, hogy a hasonló magas intelligenciával élő társaink eddig is jelen voltak és produkálták magukat... Engem mégis csak most az elmúlt években kezdett zavarni.  Azelőtt leszegett fejjel fülem-farkam behúzva igyekeztem elmenekülni a helyszínről. Oké, tudom szar vagyok. De komolyan féltem az életem meg a szűzhártyám. 😂 Kis zsenge koromban simán fostam vissza pofázni, és igazából ez még most is a komfortzónámom kívül esik. :D Valahogy nem érzem szükségesnek, hogy márpedig feminista módjára kampányt indítsak a nők szabad öltözködési és egyéb jogaik miatt... De a helyzet mégiscsak megalázó, szóval illene tenni valamit. Csak nem tudom hogy mit. Szar ügy.
Ja és ebben voltam. Vérlázítóan kihívó a csak nyakig zárt lenge inggel és az alig térd fölé erő szoknyával. Gratulálok. Az meg egy pingvin. Cuki.



Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...