2016. június 28.

Ennél jobb már nem lesz

Azt ugye már írtam, hogy volt egy sikerekben gazdag köröm a postán. Na azóta elkezdődött a fenomenálisan fantörpikus szakmai gyakorlat. Ez már a  második hetem,  szóval már csak kettő és fél van vissza.


Azt mondjuk nem mondanám, hogy az előző öt napom hasznosan töltöttem,  mert konkrétan semmit nem csináltam. Bementem és sok órán keresztül ((ami nagyjából felért egy örökkévalósággal)) ültem és fotoszintetizáltam, mint egy jól fejlett cserepes szobanövény. Persze ez így egy kicsit erős, mert volt olyan emlékezetes pillanat, amikor adtak valami hót' egyszerű munkát, de mivel azt is sikeresen elbasztam nem megfelelően csináltam, ezért szerintem jobbnak érezték, ha inkább hanyagooolnak. Na, de majd ma! Most éjszakás leszek a héten, szóval tiszta  kíváncsi vagyok mi a  fenét művelhetnek az emberek hajnali órákban a postán. Gyanítom semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...