2015. július 6.

Nem igazán

 Dícsértessék!

A csodás családomból én vagyok az egyedüli aki a hagyományos "börtönben lehajolsz és neked annyi" kézi szappant használ. Nem értem a folyékonytakonyállagú változat miért annyira jó. Egy igazi lázadó veszett el bennem.

Csütörtökön ha minden jól megy - vagyis nem leszek módfelett lusta - elszegődök önkéntesnek a Dóri házba. Egyenlőre még nem tudom, hogy ennek örülök-e. Az igazat megvallva félek, hogy kegyetlenül haszontalannak bizonyulok és több kárt okozok majd, mint hasznot. Ha már papíron nagykorú vagyok joggal feltételezik, hogy pl. képes vagyok egy levelet megcímezni... pedig egészen múlt csütörtökig lövésem nem volt hogyan kell. Kellemetlen. Mindenesetre igyekezni fogok, addig is reméljük a legjobbakat!


Ez az első HÉTFŐ, hogy nem kell sem iskolában, sem gyakorlaton rohadnom. Hivatalosan kezdetét veszi a nyár. A szúnyogok és a brutális meleg már megérkezett. Hurrá, hurrá.

Testvérem nagy és kielégíthetetlen igényekkel indult a vásárba, mert neki akármilyen macska nem jó. Fajtiszta minőségi egyed kell, olyan full extrás légzsákkal meg minden... Ehhez képest már az első kezébe kerülő dögbe halálosan beleszeretett. Szóval most már macska is van. Éljen. Nagyon szép nevet adott neki, csak épp megjegyezni nem lehet olyan bonyolult. Ráadásul olyan allergiás vagyok, hogy esélyesen fogok elhalálozni krónikus macska szőr túladagolásban. A jövevény egy aranyos sziámi cila-mila, csak kibaszott kancsal, illetve ahogy az eladó fogalmazott roppant KARAKTERES. Ilyen evolúció hibás családhoz defektes állat dukál.


Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...