2015. július 21.

Meleg, hőség, gyümölcsleves

Az úton haza felé találtunk két bontatlan TOPJOYT. Szerintem tuti mérgezettek, a család többi tagja szerint nem. Nagy dilemma. Lehet persze az is, hogy egy kicsit talán ((esetleg!!)) túl bizalmatlan vagyok...

Nagy fájdalmam volt mostanában, hogy semmi olyan könyvet nem találtam ami igazán érdekelt volna. Mármint mindenbe beleolvastam ami a kezembe akad, de semmi sem fogott meg annyira, hogy a végére is érjek. És itt most még a nyálasan szexi félistenekkel teli könnyű regényekre gondolok... fel nem tudom fogni,  mikor mások elolvasnak öt-tíz még az 50' évek előtt készült nehezebb nyelvezetű és sokszor olyan mögöttes tartalmú olvasmányt ami mélyreható elemzéseket igényel a megértéshez, akkor hogy nem kapnak instant agyfaszt. Tudom, hogy ezzel valószínűleg biztosan az alapműveltség legapróbb szikráit irtom ki, de képtelen lennék egy ismeretterjesztő történelmi kötetet olvasni önszántamból. Annyira másról szól nálam az olvasás, hogy szinte szentségtörésnek élném meg. Szánalmas.

Mindenesetre ma reggel rátaláltam a LUXEN sorozat utolsó részére, így a kis szívem megnyugodott. Daemon. Idegen invázió. Szerelem. Világvége. Halmozzuk az élvezeteket. :D


Tettem új zenét a zenelejátszóba,  senki nem mondhatja, hogy leszarom nem foglalkozom az oldal minőségével. ÁMEN.

Depressziós az egyik cserepes növényem, vagy szimplán kiszáradt a melegben. Még nem döntöttem el melyik indok hangzik jobban.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...