2014. március 3.

Újabb csoda

Buu cicák! c:

Kezdetben is van egy újdonsült kis szerelmem, aki nem más, mint a drága imádatos tündéri kis pöttyös fülhallgatóm. Hát nem aranyos? Nem kell válaszolni, mert tudom, hogy iszonyatosan az :D

Meg írtam egy hármas(!!) fizika dolgozatot, ami az előző nullapontoshoz képest elég jó. Egyszerűen zseniálisan tudok összepuskázni megírni olyan anyagból kis dogákat amiről azelőtt életemben nem hallottam. Mármint az ilyen számolásokhoz mindig is holt ostoba voltam, ha megkértek egy csomag virágföldet komolyan előbb továbbfejlődik és megcsinálja, mint hogy én rájöjjek a dolog nyitjára.  :c

Ezenfelül történt az az édes dolog, hogy az osztálytársaim találtak egy blogot... és nem voltak valami fényes véleménnyel róla, így én a matematikán alkalmazott módszert alkalmaztam: Mosolyogj és bólogass. Így hát enyhén szólva szomorú vagyok, mert attól függetlenül, hogy ez a blog egy fantörpikus istenkirályság, attól még a tényen nem változtat, hogy szerintük tuti über ciki. Szóval én most gáz vagyok.  De a blog nem, a blogom még mindig vattacukorgyáras mese álom. Arra meg gondolni sem merek mi lesz ha ide is eljutnak :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nagyon jó a blogod! Mind a három!:)

Bonnie írta...

Hát ez fülhallgató valami tünemény! :DD

Ez történt eddig...