2014. február 23.

A fátyol örzői

Buu kis porcukros málna tünemények! c:

Kezdetben is az a szó, hogy bontsd egy fura szó. Szegény o, mintha csak férfi túlerőbe kerülne a sok mássalhangzóval szemben. Persze az is érdekes, hogy számomra a magánhangzók lettek a nő nemű egyedek. 

Aztán úgy érzem a kis mikroszkopikus méretekkel megáldott agyam még a jelenleginél is kezd jobban visszafejlődni, ugyanis a fene nagy boldogságomban elkezdtem nézni a Witch-et, mert kiskoromban oda voltam érte. Nem értem milyen gondolatmenet vezetett oda, hogy én ez majd még most is élvezni fogom. Mindenesetre imádkozom azért, hogy ha már végig szenvedem értelmes vége legyen... vagy legalább legyen vége. Nem igazán heverném ki, ha félúton abbahagyták volna a szinkront. Micsoda világ megváltó problémák ezek. 
Ám a még ennél is megbotránkoztatóbb felfedezésem az-az, hogy imádott könyveim folytatása elég hosszúra nyúlik a fordításokat elnézve. Vagyis a Párválasztó utolsó részét legjobb esetben is nyár végén izgulhatom végig. A többiről nem is beszélve. Miért kell nekem friss könyveket olvasnom, miért?? *drámai halál*

Én valószínűleg előző éltemben palotában lebzselő gondtalan tündér királylány voltam, ugyanis kétségkívül tökéletesre fejlesztettem a rinyálás művészetét. Most már tényleg bármiről, akármiről órákon át képes vagyok megállás nélkül vinnyogni. Erről le kellene szoknom. Meg még jó sok minden másról is. Íme a lista amiről le le kellene pattannia Crystal hercegkisasszonynak.

Rinyálás - erről elég sürgősen.
Lustálkodás - még sürgősebben.
Csoki zabálás nonstop - jujuj létezik még ennél is sürgősebb teendő?
Megszégyeníteni másokat - nem is értem miért csinálom.
Remélni, hogy megnövök - soha- soha nem fog bekövetkezni.
Vásárlás mánia - sosincs egy nyamvadt göncöm se
Hihetetlen módon keresni a bennem rejlő egyéniséget - na csak mert ilyen nincsen.
Álmodozás - jó lenne észbe kapni.
Rosszindulatú megjegyzések - túlontúl sok van belőlük.
Az a gyilkos tekintet - nincs, csak szeretném hogy legyen
Fekete ruhatár - néha túlléphetnél a kétszínűségen a fekete-mégtöbbfekete kombó elég unalmas..
Folytonos utálkozás - meg kellene tanulnom szeretni a gyökereket is.
Egészségtelen kaják - nyöh pedig olyan finomat
Vágyakozni egy mélyebb, komolyabb hang után - nyugi mesékbe még simán lehetsz egér szinkron.
Flegmaság - nem is vagyok flegma, csak sértődékeny hercegnő.
Halogatás - esélytelen, hogy erről az elkövetkező néhány millió évszázadban leszokjak.
Felsőbbrendűségi érzet - kinek képzelem magam?
Mások gondolatainak találgatása - nem tudod nem is próbáld kitalálni.
Evés - pár kiloval könnyebb lenne az élet.
Belesimulni a tömegbe - nincs igazuk, minek helyeselsz?
Játszani a tökéletes antiszoc-ot - csak mert amúgy igazából nem is vagyok telesen az, csak háromnegyedig.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...