2014. február 17.

Addicted to you

Buu tündérkéim^^

Nem tudom ki hogy van vele, de én már erőteljesen drukkolok a közeledő tavasznak. Ugyanis jönni fog, kitartóan futja a maratont és minden egyes lépéssel közelebb kerül a célhoz. És én ott fogok csápolni neki az első sorban mikor eléri a célszalagot. Mit neki egy kis eső, szél meg szupercella ? 

Na de én sem vagyok brit, hogy az időjárásról prédikáljak. Ma tökéletes zombie lehettem volna mondjuk a twd-ből, már csak egy felkérés hiányzott. Reggel éreztem ahogy elözönlik a testemet a bacik. Egész nap úgy vánszorogtam egyik teremből a másika, mint egy haldokló makréla. A torkom már lassan egy hete fáj, úgy kibaszott nagyon, és még az átlagosnál is gyengébb vagyok. Szóval igen, végig szenvedtem a napomat, meg olyan random hülyeségeket pofáztam le, minthogy "Én nem szeretem a kakaós csiga közepében, mert túl pizzás."  vagy "Ő egy tanár, ez abból látszik, hogy a tábla közelébe késztetést érez az okoskodásra."

Ezenfelül még ráeszméltem arra is, hogy az osztályomban olyan buta emberek vannak, mint a föld. Esküszöm belépek közéjük, és tanulmányozhatom azt az állapotot mielőtt még lemásztunk volna a fáról. És erre büszkék, élvezik azt, hogy ostobák. Egyszerűen nevetséges, bármelyik tanár sírva küldené az osztály majd háromnegyedét kisegítőbe. 34 emberből 23 bukott, oké van ilyen... de az amikor egy holland akinek lövése sincs, egy betűt nem tud magyarul... kevesebb tantárgyból bukik meg, mint a magyar köztünk felnőtt diák azért az már nem kicsit siralmas. És ezek után még van pofája engem baszogatni, és osztani az észt a kibaszott nagy semmiről. Egyrészről ostoba, és a másrészről legnagyobb probléma, hogy még ezt túl is játssza ahelyett, hogy fogná magát és, mint egy kibaszott kaktusz ülne a helyén csöndben. Mi a fasz az, hogy azért óbégat a hátsó padból, hogy engedjenek haza kinek az óra közepén? Konkrétan addig idegelte a tanárt míg fogta magát és összepakolt, pedig még el se kezdte az órát.  Aki hétből megbukik, annak hálát kellene adni, azért, hogy egyáltalán még van hova bejárnia.


Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...