2013. december 14.

Hogy foglalja valami a helyet

A mézes sütik még mindig beton kemények, tehát amennyiben valamivel beakarod törni az esetleges matektanárod házát, aki kibaszott veled... vagy hasonló, akkor csak hívj

Apropó matek tanár, lehet kedden én is megcélozom a drága tanár urat. Ma egy csodás dolgozat közepette rájöttem, hogy az a matektanárnak hívott lény valami teljes félreértések sorozata következtében azt hiszi, hogy én okos vagyok. Te jó isten még kimondani is félelmetes, én és a matek. Mindenesetre az egész csoportól nekem meg egy másik lánynak kellett nehezebb dogát írnia Így ha a simát írom lett volna végre egy jó jegyem... erre most megint bukásra fogok lassan állni ha így folytatódik. Éljen a matek.



Ezt így péntek 13 alkalmából, sose tudom megunni :DD


Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...