2013. november 30.

Nosztalgikus banánturmix...

      image

A jövőhetet illetőleg a szombatot előre felvezetve lesz majd egy nagy anyázásom mamizásom ... gondoltam figyelmeztetek mindenkit jó előre, hogy senkit ne érjen meglepetés. Hát mi az, hogy káttű szombaton iskola, mi?!
 

Mostanában gyakorlatilag banánturmixon élek. Normális ember azt gondolná ezalatt azt értem megiszok napi egyet, de nem én gyakorlatilag mást már nem is iszok, csak csodás édes banánturmixot. Amíg el nem fogy a két összetevő valamelyike, addig én inni fogok, SOKAT. Természetesen jó sok mézzel és cukorral, nem túlztan felhígítva, legyen nagyon-nagyon banán íze. Ez amúgy biztos vagyok benne, hogy szokás szerint elmondhatatlanul egészséges. De hát joló.


...szent habakuk...
...elég volt belőlem, beszéljünk magamról...
...Scooby-snac...
...küldjük vissza vagy különben esküszöm én...
... nőj dagadj robbanj...
...1 forintért megmondom...
...olyan, mint a szőrpamacs vagy paróka, vagy egyujjas, kifordított bundakesztyű...
...biztos Béni lesz, nyisd ki légy szíves...
...cukigumi...
...cukor só és minden mi jó, ezekből az összetevőkből ...
...úgy hívják a cápaölő...
...azt hiszem tudom mit csinálunk ma...
...mindig azt mondom jobb kint, mint bent...
...subi-dubi-duuuuu...
...deszka...
...én téged választalak...
...csak annyit jelent szép az éltet itt lent...
...MZ/X jelentkezz, jelentkezz...
... van itt csali és egy-két horog, az eszem pedig jól forog...
...bip-bip...
... Nyee, mi a hézag, hapsikám?
...omlette du fromage...
...hol a tenger hupikék, ott laknak ők a törpikék...
...coco-coco...
...Ursula, hívja be a következő beteget...

Tudom még vagy ezer lenne, de most csak ennyire futotta lustaság következménye képp. Na lehet tippelni, melyik mibe volt... :D

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...