2013. november 22.

My little shit class...

image

Akkor íme, egy összesítő azon drága személyekről akikkel jobb esetbe 4 évig fogok együtt szenvedni az iskolapadban... vagy olykor alatta, ha még ülni is fáradt vagyok.

Néhány unalmas mondatban, arról amit egy kis 8-os is kézhez kapna a nyílt nap alkalmával:
Alapvetően az osztályom két részre osztva éli mindennapjait, vagy közösen próbálja túlélni a tesit, illetve a végtelenül fontos meéb órát. A tesi alkalmával elég erőteljes kiképzésben van részünk drága osztályfőnököm jóvoltából, így ha épp  Aki röhögi akar, annak nagyon ajánlom a munkahelyi egészség és biztonság-ot, ahol tulajdonképpen a buzik okozta világvégétől egészen a kereszténység jótékony hatásáig mindenről szó van, ami egyedül kimarad az-az óra neve. Jelenesetben ebből az egy meseszép tantárgyból állok nagyon erős és egyértelmű bukásra. Az osztály több, mint 30 fős és felosztást illetően kereskedelem-informatika. Én a kereskedelmesek táborát boldogítom, ami rájuk nézve a teljes apokaliptikus katasztrófa. Heti három üzleti tevékenységek elemzése és tervezése órával tér el az órarendem az osztály másik felétől. Ahol egy végtelenül tündéri nővel vagyunk, ott gyakorlatilag nincs olyan, hogy nem ötöst kapsz illetve ezt kiegészíti még egy másik óra is, de annak a nevét mai napig homály fedi. 

Kivel hogy?
Hülyékkel vagyok körülvéve. A csoport tagjaimmal egész jól kijövök, kimondotta jó a kisebb létszám. Kétségtelen van akit egy jól irányzott seggbe rúgással  útnak indítanék egyenesen  a holdra, de szerintem nincs okom a panaszra, hisz eddig még semmi komolyabb hiszti nem volt. Vagy ha esetleg mégis akadt ilyen, azt valószínűleg egykedvűen átaludtam. Mivel kereskedelem, így elég erős a lány túlerő egy az-az egyetlen fiúval szemben... míg az infosoknál kockaság uralkodik. Szerintem ez az eddigi legszerencsésebb felosztás, mert azok kerültek hozzám akiket szeretek. A másik csoporttal sincs bajom, igazából nem is nagyon ismerem őket. Az ottani fúik egy részével közös órák alkalmával elhülyéskedek, de a lányokkal nincs valami közeli viszonyom. Tulajdonképpen ők azok, akikkel nem tudok azonosulni, olyan más a szemléletünk mindennel szemben... és ők azok akiket az osztály kiközösít. Nem rosszindulatból, de úgy gondolom mindennek megvan a maga oka, még ha nem is kellene így kifejezni amit gondolnak :D

És akkor akikkel a fél iskolai életem töltöm:
Alapjáraton szerencsésnek mondhatom magam, mert még nem hallottam volna, hogy engem bárki is utálna. Ez persze nem jelenti, hogy nem, de legalább utálkozás nincs :DD Tulajdonképpen, ha oda megyek valakihez azzal pár mondat erejéig, kimondottan jól elvagyok. Ettől függetlenül kevés olyan idióta van, mit mikor én összeállok valakivel. Elég jól megtaláltam magamnak azokat az embereket akikkel kiélhetem magam, ami annyit jelent, hogy kevés az értelmes beszélgetés. Ez persze tiszta jó, mert Crystal amúgy sem az a mélyen rejtőző értelem, akit csak melankolikus pillanataiban lehet igazán megérteni. Érts egy viháncoló PERVERZ  idióta vagy, aki mindenkiből kihozza a hasonlót. Amúgy igen, tényleg annyira beteges tudok lenni, hogy ki se néznék belőlem, na jó igazából már a fejemen látszik. Aki velem szóba áll, annak már alapból problémái lehetnek :D Úgy igazán két-három emberrel vagyok csak igazán önmagam, a többiket megkímélem. Így viszont szerencsétlen áldozataimnak több jut belőlem :D

Igazából az egész osztályt imádom, nem is azért, mert mindenki jó és kedves, hanem mert VELEM mindenki jó és kedves. Aki meg nem, azt fogom és felzabálom ketchuppal.

És két fantörpikus kép, egyiken a férjem a másikon meg a kurvám életem.


Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...