2018. augusztus 9.

Just sayin'

Tulajdonképpen már nagyon járna nekem egy "gratulálok, hogy a béka seggéből sikerült visszarángatni a blogodat" díj. Mostanában szinte a Krisztusi feltámadással vetekedő módon 3-4 sornál hosszabb bejegyzéseket tákolok össze, ráadásul hónapos szünetek nélkül. Mi ez ha nem csoda?

Egyébként vissza néztem a legelső bejegyzéseket még 2012-ről. Úgy döntöttem, hogy azokat inkább visszateszem piszkozati státuszba. Megtartom magamnak emléknek, mert iszonyat nosztalgikus visszaolvasni őket. Esküszöm mindenkinek kellene írnia. Ugyanakkor nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne 3-4 év ezelőtti bejegyzés... az ilyen naplószerű blogoknak a varázsa az épp aktuálisában rejlik. 

És csak, hogy ne hazudtoljam meg önmagam:

A H&M honlapján, ha rendelsz 3 cuccból a legolcsóbbat ingyé kapod. Ja meg ezzel a kóddal (0383) a házad ajtajáig is ingyé jön a cókmók, úgyhogy az olyan lustáknak mint én fel se kell emelni a seggüket. 

Tudom most már le kéne állnom, de na. Én 3 felsőért fizetek így egy ezrest és nincs az az isten, hogy többet adjak érte jövő nyár elején, mikor jön a szezon. 

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...