2017. március 4.

Néha ilyen is kell

Néhány napja láttam a tv-ben valami dokumentulfilm részletet, amiben éppen azt próbálták szemléltetni, hogy a folyamatos víz és alvás megvonás milyen hatással van hosszútávon az emberek szereveztére. Én nem azt mondom, hogy ez egy neszebazdmeg kaliberű célzás volt az univerzum részéről, de az időzítés pont jóra sikerült. Hét elején nagyon bájosan rosszul lettem az első órán, ami - ki nem találná senki -, számomra baromira kellemetlen volt. Vergődtem egyik széktől a másikig, mint légy a temotoxtól.

A problémával amúgy ellátogattam orvoshoz is, mert nálam az indokolatlan ájulások száma igazából a normálishoz (értsd: 0 alkalom/év) képest igen magas... A valász az volt, hogy nem kell ezen problémázni manapság már szinte elvárás, hogy a fiatal nők rosszul legyenek. Sok a stressz, meg mi a faszom. 

Szóval jó magyarhoz híven rákerestem hazipatika.com-on, hogy most akkor kecske szív vagy inkább gőte szemet szerezzek a bajomra. Ilyen próba jelleggel letöltöttem egy tündéri kis appot, ami a napirendemhez igazítva jelez, hogy innikénebalfasz, ami esküszöm szuper... lenne, ha nem nyomnám ki halál nyugodtan, azzal a céllal, hogy majd öt/tíz/sok perc múlva. Mindenestere a szándék már megvan. Eddig egy nap nagyon erőteljes fél litert ittam meg, ami tudom én, hogy lófasz... de most próbálkozom az 1,5 literrel.

Ez már a második nap, hogy ennyi folyadékot erőltettem magamba és a várttal ellentétben ilyen szarul régen voltam. Szószerint hányingerem van minden egyes kortytól amit a megszokott adagon felül iszok. Szar az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...