2016. május 20.

Na ugye

AHOJ!!!!!
(Nem tudom miként köszönnek a kalózok, de szerintem ez megteszi. Főleg, hogy a felkiáltójelek még harciassá is teszik.)

Az utóbbi időben annyi szemetet vettem Kínából, hogy igazából csodálom amiért még mindig van a számlámon annyi, hogy legyen pénzem élni. Ma is jött csomagom, ez AZÉRT JÓ, mert addigra mire ideér teljesen elfelejtem mit vettem, így olyan mintha meglepném saját magamat :DD Eddig százhetven valamennyi cuccot hoztak ki, és ez amúgy jóval több (van amiből többet is vettem stb.) ami esküszöm arra késztet, hogy lassan, de biztosan elérjem azt a szép kerek kétszázat. Azért valahol nagyon mélyen még szégyellem is magam, amiért jelenleg ezt tartom a legnagyobb gondomnak.


Az a kis dudor a kezemen nem valami Alien kinövés vagy ilyesmi... nyugi. Nem tudom micsoda. De régóta ott van, szóval azt hiszem amíg le nem rohad a kezem, addig nem szándékozom foglalkozni vele. Viszont rendeltem egy rakat "hogyan legyek fasza gyerek" lemosható tetoválást, tisztára a turbó rágós időket idézi. Szétosztogattam az asszonyaim között, azért megnyugtató, hogy ők is hasonló agyi szinten vannak.

Múlt héten történt egy olyan mélyenszántó beszélgetés, mikor egy hölgyemény mondta nekem, hogy ő igazából mindig is inkább az urak társaságát preferálta és érthetetlen számára, hogy a lányok miként tudnak gyakorlatilag egész nap csajos témákról (pasi, smink, ruha) beszélni. Mert egy csapat vérbeli asszonyka csak erre jó, na meg persze arra, hogy non stop kibeszéljék egymást. Már épp tiltakozni akartam... De itt jött a képbe egy mellettem ülő férfiú, aki igazolta a tényt miszerint igen ez az állítás tökéletesen helytálló. Legalább teljes az egyetértés.

Meg majd kéne írnom valami összegző bejegyzést, mert ez a hónap tényleg nagyon zsúfolt volt és egy csomó minden számomra fontos dolog jól alakult és ez nálam kivételesen ritka. Tényleg jó lenne megörökíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...