2014. március 13.

Megrökönyödött szilva fa

 Buu pöttöm epres vattacukorkáim !

Tavasz TAVASZ TAVASZ!! Olyan igazi, olyan virágokkal teli, olyan madárcsicsergős, olyan rügyező fás, olyan reggel is világos, olyan barátságos, olyan kellemes meleg, olyan kikúrt BOGARAK minden négyzet milliméternyi helyen. Oh why? :c Mindig is rühelltem őket, zümmögnek, csípnek, léteznek.

A holnapi nap fénypontja egy olyan cuki kis nyelvtan dolgozat lesz, aminek a témája hallatán az agyam automatikusan lehúzza a rolót, lakatot tesz az ajtóra a kulcsot pedig eldobja a messziség ismeretlen vizeire, majd meg sem áll csodaországig. Ennek tudatában már nagyon várom, komolyan. 

Illetve ezt követően figyelemreméltóan nagy átéléssel fogok részt venni a március 15.-ei ünnepségen. Nagy átélés alatt értsünk annyit, hogy mint egy csipkebokor (micsoda bibliai utalás) gyökeret eresztek és fotoszintetizálok. Kolosszális alakítás lesz.

Ezt pedig egyik osztálytársamtól loptam el, mikor gyermekdeden aludt a megkérdőjelezhetetlenül izgalmas töri órán.. Barkacsempész leszek, tuti, hogy igazából baromi nagy biznisz. Mert a suliba barkát vinni hihetetlenül fontos.

Másrészről viszont továbbra is fenn áll a felkelek, suliba megyek, hazaérek, alszok (délután mint egy idióta) felkelek fürdök -és most figyelj- ismét alszom napi rutin. Most már komolyan vagy 14 órát alszom vígan egy nap, ami igazából nem is olyan víg, mert ettől függetlenül továbbra is álmos vagyok. Ehhez képest amúgy még most is itt virgonckodom ahelyett, hogy aludnék. Valami azt súgja holnap is ádáz csatát kell majd vívnom szemhéjaimmal.
Ám fejlődésnek tudom be, hogy legalább már rávettem magam az ivásra! Már harmadik napja iszom 1,5 litert ami csupán kevéssel marad el a normálistól és mivel én egy kibaszott kertitörpe vagyok, így nekem ennyi is bőven elég. Tehát nemsokára egy két lábon járó álmos vizes kanna leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...