2013. október 29.

Ruhás szekrény - Csak mert már régen jelentkeztem ...

Buu cuncik!

Beleszerettem az öreges pulcsikba. Hogy ez menyire normális vagy sem, azt inkább nem kezdem részletezni, de a mostani ruhatáram annál inkább. Így próbáltam minden újabb szerzeményem össze szedni egy kis kép erejéig, de persze ezek nagy része már vagy 2 hetes csak lusta voltam eddig rászánni magam hogy megcsináljam a bejegyzést...de persze új designre meg vagy két órát elpazaroltam. Figyelitek, hogy a fontossági sorrend azért mennyire megvan? :D
Na már most szeretném leszögezni, hogy bármennyire is lehetetlen kijelentés, de ezek rajtam jobban néznek ki mint a képeken, bár ki tudja. A képek egy részéből amúgy szinte semmi se látszik, ez azért van mert naplementekor lett kedvem fotózni... kvázi a fele még fényben készült a másik fele meg már homályban, időzítés lvl 99999. Ez amúgy csak kizárólag a ti agyi képességeitek fejlesztésért van... fejlesztem a képzelőerőtök... vagy elérem a totális agyfaszt. Mind kettő kitelik tőlem, de még azt is megkockáztatom, hogy némely darab láttán a hányinger illetve vakság tünetei jelentkezhetnek, ebben az esetben kérek mindenkit forduljon fel orvoshoz.

Akkor kezdjük a kedvenceimmel,  CICANACIK  és a karácsonyi sál. Az egyik ilyen szép mintás, ezt is képzeljétek el... mert a kép nem adja vissza. A másik ilyen matrózblúz kék, igen ez egy tökéletes szín meghatározás volt részemről. És a sál, jaj az a cuni kis sál. Kezdetbe sok kis csepp szerű fém micsoda lógott róla, de mikor valaki meglátta mindig  késztetést, hogy megcibálja, így nagy részük már leesett. Ettől függetlenül, olyan kis díszek vannak a végén, mit a karácsonyfa égők/díszek. Hát nem aranyos?! - inkább ne válaszoljatok :D
 


Ez most leginkább egy teljes összeállítás, vagy valami ahhoz hasonló. Érdekes régebben képtelen lett volna bárki is rám erőltetni barnát, most meg már a ruháim majd fele valami hasonló színű. A póló az pont egy nagymamás kötött kis akármi, de mivel illik a cipőmhöz így nem panaszkodom. Az öreges dolgok amúgy is jók. És az hogy képes voltam találni még egy sálat is ami illik úgy az egészhez az meg egyenesen kolosszális csoda.



Ez lenne a denevér kardigánom. Amint megláttam beleszerettem. Ez egészen a csuklómig ér és ott is gumis, szóval tényleg úgy nézek ki benne mint valami eltévedt szárnyas.  A kép mivel már naplemente utáni, így semmi nem látszik belőle(képzelőerő bekapcs) de amúgy bronz színű és csillámos, szóval egész kis  aranyos darab. A sál pedig totál nem illik hozzá, de azt is leakartam fotózni, csak már nem volt ruha amihez párosíthattam volna. #világprobléma. Kemény 390ft volt és ki az aki rajtam kívül képes ennyiért ilyet venni? :D Igazából akárki aki benéz egy turkálóba, csak ez amúgy elvileg ciki, vagy nem tudom, de lehet nem kellene hangoztatni.



És itt lenne az első őskort idéző pulcsi. Ez az az igazi nagyis darab, az inggel együtt, de azért szűkített és háromnegyedes, talán ez még nem a divat baki csillagászati csúcsa. Vagy ha valaki kötegszik, akkor majd ráfogom, hogy hipser vagyok és yolo.



Imádott pulcsijaim. Ők a mostani kedvencek. A fehér ilyen jó bő, hátul pedig hosszabb. Olyan igazi meleg és  jó nagy. A képen nem látszik... miért is látszana, de amúgy arany színű szálakkal van átszőve. A másik kék, pedig ilyen babaszoba színű, totális szín meghatározás kettő. Amúgy ez a tipikus téli minta, amit az amcsi filmekben szoktak felhúzni karácsonyi kakaózáshoz.



Fekete, az imádott szín, ha egy talpig fekete bugyuta manó méretű lányt láttok az utcán magassarkúba botladozni topogni, akkor az én leszek. Csak az egyhangúság elkerülése végett a cicanaci és a sál és arany szálakkal van tele. Csillog, és ezzel kvázi mindent el is mondtam. AMI CSILLOG AZ MÁR ROSSZ NEM LEHET, JA DE.



Fekete fekete fekete... nagyon szeretem a fekete ruhákat, idegenek tuti egy phsziopata  gyászoló emos tinédzsernek hisznek, bár a hajam nem lóg a szemembe. A pulcsinak a vállára szegecseket aggattam ami önálló akarattal kedvük szerint potyognak le. A cicanaci pedig igazából egy szoknya, mert volt valaki olyan zseniális, hogy kitalálta a cicanaci szoknya kombót. Ebből legalább nem látszik ki semmim. Sajnos.



Mivel vége a ruha bemutatónak így akkor térjünk át minden másra. Apa mostanában csupa finom édességet vett. Ráadásul vagy 4 doboz fagyit, így konkrétan bödönből zabáltam, mint az amcsik filmekben, mikor a főszereplőknek világproblémájuk van. Meg ettem nutellás banánt... esküszöm, ha tehetném 120 kilosan is azt enném, csak el ne fogyjon soha.

Így a szünet alkalmával tanulnom kellene, de a tanulás is olyan, mint a fogyókúra. Majd holnap. Viszont muszáj lesz neki kezdenem, mert még egy verset is meg kell tanulnom, ráadásul fizikából van kemény egy darab kettesem... elég esélyes a felelés szünet után. A fizikához nagyon hülye vagyok. Ilyet még ember nem látott... lehetne kínaiul is, lehet úgy még hamarabb is megtanulnám.

És akkor még egy kis zene és mára befejeztem.

2 megjegyzés:

Beatles_Lány írta...

Wuu, kezdeném azzal, hogy az új design rohadt jó lett.*-* Nagyon tetszik, minden rohadtul zsíír.:3 :D
Amúgy meg totál úgy öltözködsz, mint tesóm, és ez tök zsír. Bár ő inkább apám pulcsijait hordja, hagyjuk is. Most vett magának turkálóból egy csöves kabátot, mondom ok.:D Na, várom, hogy jelentkezz.*-*

Crystal írta...

Jaaj köszönööm,örülök hogy tetszik :3
Hát a turkálóba jó cuccok vannak! - bár csöves kabátot egy igazi csövestől is szerezhetne... :DD Én azért apu pulcsijait még kerülöm, de lehet egyszer az az idő is eljön...

Ez történt eddig...