2013. október 5.

Élek... még mindig :D

Most kb. regényt tudnék írni azóta mi minden történt, de a blogolástól elment a kedvem, így akkor ezt inkább hagyjuk is. :D Végül is ez egy blog nem az a lényege, hogy írjak. Viszont így vázolnám nagy vonalakba a jelenlegi problémám: elvágtam a lábam és most van egy nem túl szexi vérző lyuk a lábikám kellős közepén. Fujj. Mondanám, hogy beakarok menni az ügyeletre, de hazudni bűn. Viszont nagyon úgy néz ki, hogy be kell mennem... amit mint már említettem nem akarok. Szar balfasznak lenni, meg beleejteni a kést a lábamba... de Crystal amúgy is apokaliptikus ügyességgel oldja meg a dolgokat, vagyis rátok nézve a  tanulság: ÖRÜLJETEK, mert a kövi kés bennetek landol.

Amúgy pisilnem kell, de ha felállok vérezni fog a lábam, vért felmosni meg lusta vagyok. Nehéz az élet husikáim.

figyelitek ezt a művészi képet?!

3 megjegyzés:

Rianne írta...

:(( Jobbulást☺

Rika írta...

oh, én ilyet a kezemmel csináltam. xd mindketten balfaszok vagyunk, pacsit.!

Unknown írta...

én szó szerint bele szúrtam a hüvelyk és mutató ujjam közötti részbe a kést :D pacsit nekünk :DD jobbulást azért♥

Ez történt eddig...