2013. szeptember 6.

▲ mindenki husi, mert az olyan cuki

Hát jó. Ma rájöttem, hogy én úgy amúgy egyre jobban kezdek egy játékbabára hasonlítani. Mármint ma kedvesen megjegyezték, hogy nem biztos, hogy ez a jó irány (de az etikett tanárom megdicsért! :D) mire én fokozva a már amúgy is katasztrófát benyögtem, hogy azért nincs rajtam harisnya, mert attól olyan műanyagszerű patáim lesznek. Oké, de azért holnap is szoknyába megyek.

Hát milyen az osztály... a legjobb szó  fura. Nem kicsit... NAGYON. Én nekem amúgy senkivel semmi bajom... ilyen szempontból jó természetem van, amíg nem tesz olyan ami zavar addig felőlem vattacukrot is hordhat a haja helyett. Na meg az ismerkedés... én így kb. bárkihez halál nyugalomban oda megyek pofázni, tudva, hogy szinte biztosan totális hülyének néz... de jobb lesz ha megszokja, mert innen már nem bukok ki. Négy év velem... kész lelki terror :D Így amúgy megkapom a "neked komolyan ez a neved?" kérdéseket pedig tök fasza nevem van, nem tudom mi bajuk vele. Én meg szinte senki nevét nem tudom, bár nem is különösebben érdekel, aki aranyos annak már megjegyeztem. Meg valami azt súgja az én nevem is homály lehet mert volt olyan férfiú aki nemes egyszerűséggel """drágámnak""" hívott, öööö oké, akkor már a te ott-ra is jobban hallgatok. Meg van valami nem magyar gyerek is, szerencsétlennel eddig a hy-ig jutottam. Mi az, hogy 12 évet tanultam angolul és még 3 percet se tudok beszélni?! :D Pedig neki is bemutatkoznék, amolyan elrettentő példaként ... csak pozitívan.

Na de viszont az tiszta bátorító, hogy jelenleg úgy néz ki hétfőn nem lesz első két órám, persze a variálás joga még fenn áll.

Ezek meg az arc versenyből  kedvenceim :DDD

Sárközi Richárd, Hörnyéki András: Egy tipikus magyar mondat


Nagy Péter: Szivárvány magyar módra

Default
Gáspár Attila, Dobi Nóra: Már megint hiányzik...

Zsidek Barbara Csilla: Egyedül hagytak

Bálint Sebestyén: Neked is egy trafik

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...