2013. szeptember 19.

Ez most egy tök hosszú akármi lett



Hát ma megtörtét ami eddig soha. Az osztály főnököm úgy nekem esett, hogy azt hittem sírva fakadok. Tudni kell, hogy tipikusan az a cserepes növény diák vagyok, aki az óra alatt csak a minimális mozgást végzi azt is csak az anyag jegyzetelése miatt. Erre ma megkaptam, hogy én vagyok az osztály megrontója meg még másik két bukott diák. A stílusom tűrhetetlen, minden tanár panaszkodik, húzom a mélybe a társaim... kedves kis négy év lesz magával tanár úr... Amúgy tudom mások ezt így leszarnák, de engem szíven ütött, érzékeny vagyok az ilyesmire, mert ha teszek valamit oké, de megalázni az egész osztály előtt, pedig aztán én végképp nem teszek semmit. Nagyon szar érzés, apumnak finoman jeleztem, hogy a mai szülői alkalmával érintőlegesen kérdezze rá a dologra, de lusta volt kivárni a végét és inkább eljött. 
SZÓVAL MÁTÓL EGY GAZTEVŐT IS TISZTELHETTEK SZEMÉLYEMBEN :DDD

   
Ez a dal úgy tökéletes ahogy van, ahww. (Ez már minimum megérdemel, egy gumikacsa díszítő sort is)

  


Na itt vannak képek, hogy senkinek se legyen hiánya (na ki mire gondolt?) semmiből. :D Igazából még kettő lemaradt, az egyik egy vajszínű csizma a másik meg egy bronzos denevér kardi... de mindent a maga idejében.

Oh jaj, ezt a kis csodát én annyira imádom. Ez egyszerűen maga a  vattacukor póni szivárvány tejúton asd angyal tündér izzadság asd. Ez amúgy olyan Crystal-os, bár nagyon sokan  nem szeretik, de hozzám tökéletes

Ő itt Tivadar. Az iskola táskám. Vissza vittem a kínaiba a cipőm ami a nyaraláson ment szét és őt vettem helyette. De már az első napon eltört a pátja így nem lesz vele sem hosszú kapcsolatom. Amúgy egyszerű, de aranyos és annyi zseb van benne, hogy kellő képpen ne találjak semmit

Hát őt meg úgy kaptam, egy kicsit nagy, szokás szerint... de jó meleg puha és kényelmes. Meg amúgy kell egy ilyen is :D

Na ő itt a szerelmem. A mindenem, a kincsem. A sarka 9 cm, vagyis 9cm-rel vagyok távolabb a földtől. Ez még így is csak 164 cm, de esküszöm oda fent már a világ is boldogabb. Oda fent tudnak az emberek valamit amit mi törpék lentről nem ismerhettünk eddig. Igen ő az én hold cirkáló, pata cipőm. És ami szinte lehetetlen, hogy kényelmes is, mármint az ünneplős cipőktől negyed óra után halálomon vagyok, ebbe meg legyalogolok a hegyről elvagyok a suliba és még haza is baktakok. Viszont tény és való, 15 perccel előbb kell elindulnom reggel, mert nem tudok futni benne. 
Úgy voltam vele, hogy megint nagyon kreatív leszek és megpróbálok összehozni ilyen szín átmenetes körmöket, hát nem igazán jött össze. SŐT IGAZÁBÓL SEMENNYIRE. De a szándék megvolt.

Ezek meg ilyen picsás képek. Apropó látjátok a hajamat?:D Tanultam (illetve kitaláltam ) hogyan lehet csavart hajat csinálni, és tádádám. Persze a képből már megint nem látszik semmi .-.

Legyetek jók kis husikáim. 

Nincsenek megjegyzések:

Ez történt eddig...